StiflerTV

StiflerTV StiflerTV

  • 16
  • 4,3M

Wideo

14:24DZIEŃ Z EX - Stifler i Anastasiya I StiflerTV
9:19Zrobiłem tatuaż na pół głowy! Co oznacza?!
Zrobiłem tatuaż na pół głowy! Co oznacza?!wyświetleń 49K6 miesięcy temu
12:46Dzień z Popkiem! (tatuaż za przegrany zakład)
Dzień z Popkiem! (tatuaż za przegrany zakład)wyświetleń 657K7 miesięcy temu
12:13Odwiedziłem Różala. Pomagaj Pomagać
Odwiedziłem Różala. Pomagaj Pomagaćwyświetleń 642K7 miesięcy temu
11:06GWIAZDY ZA STIFLEREM? l POPEK VS STIFLER
GWIAZDY ZA STIFLEREM? l POPEK VS STIFLERwyświetleń 144K9 miesięcy temu
12:50WYDZIARAŁEM DZIKA WARSZAWSKIEGO KOKSA!🐗
WYDZIARAŁEM DZIKA WARSZAWSKIEGO KOKSA!🐗wyświetleń 141K11 miesięcy temu
13:03WYDZIARAŁEM GŁOWĘ WOJTKA GOLI!!😱🤯
WYDZIARAŁEM GŁOWĘ WOJTKA GOLI!!😱🤯wyświetleń 207K11 miesięcy temu
14:08STIFLER - Moje życie przed Warsaw Shore

Komentarze

  • Dwa puste tępaki.... Zasób słów jak u przedszkolaków...Żenada

  • Zusja wydaje sie bardzo fajną sympatyczną dziewczyną z tego jak sie tutaj prezentuje :) niepotrzebnie robi z siebie takiego 'diabelka' w social mediach :D

  • Co ten idiota z SB zrobił?

  • Co drugie słowo to nie. Nie?

  • a kas zawzięty

  • Pięknie 👍

  • Czemu oni zerwali

  • X..KUWA..D

  • Popłakłam się 😭🥺❤️

  • XD.

  • 😅🤣😂😂👉

  • pod biedronko xd

  • Jak można krolika zjeść, 10razy lepszy od kurczaka 😋

  • Jakby ktoś pytał NARAMOWICE POZNAN MIESZKA STIFLER

  • Polski zyzz

  • cringe

  • Ten co tam bajermistrz

  • Na rowerze samochodem-Lech Roch

  • Widać że fame tylko się liczy, na szczęście nie dla Pana Marcina. SZACUNEK.

  • Co to za brudnopis ?

  • Stifler intelektem może śmiało z Krychą rywalizować

  • Ryjek nie zyje 😔

  • jak widzialem jak ta bulka sie kruszy w tym aucie. o jezu zabilbym

  • człowiek brudnopis i plastik:(:(:(

  • Kiedy kolejna walka na fame mma? pozdro dla wszystkich którzy to czytają

  • Dlaczego ten kawaler jest popisany długopisem?

  • To je chop pozytywny, a nie, nie którzy zabuczali łażą XDDDD

  • No, no tak

  • szyje byś se umył te blondasek

  • Ciekawe czy zamoczył bo pewnie o tym sobie myślał co wieczór bez tego to dzień stracony..

  • dobra, macie ;)

  • Co trzeba mieć w głowie zeby subskrybować takie kanały 😳

  • 👍🙂👍🙂🙂👍👍👍🙂🙂👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🙂🙂🙂👍🙂👍🙂🙂👍🙂🙂💕💕💗💞❣️💕 siper

  • Sprytny stifler xDDDDDD

  • Stifker co ty z siebie pajacu zrobił😟

  • co ty sobie kolezko na mordzie zrobiles....

  • czemu wpisując fame mma 10 wyświetla mi się to g... 💩 wy macie obydwoje takie wodogłowie że do tych filmów powinniście wychodzić w kapoku i z wiosłami 🛶

  • Pieski są cudowne ❤️❤️❤️

  • Stifler z tym Krycha to płakałem 😂😂😂😂😂😂😂😂 aktualnie siedzę w garażu i pije oraz płacze 😂😂😂😂😂😂😂 pozdro wariacie

  • Siemanko jesteśmy w WC, a zaraz przyjdzie Alanik :D

  • Co za z...y😂 Aż miło się ogląda takich wariatów.

    • Stifler wogule nie odbiegał Alanowi, Boże nie mówcie Alanik bo to takie giejowskie( z całym szacunkiem )

  • "Głupi i głupszy"

  • Co za łeb. Niby vege, niby dla zdrowia, a w lodówce te pseudo vagańskie mielonki, przetworzone żarcie. W nich jest cała tablica Mendelejewa xD

  • Stifler ma nowa ksywę- „wąski”

  • 👌😉Stifler starał się zmienić swój image, na mądrego ułożonego gościa, nie udało się, więc powrót do robienia z siebie debila. A ten cały Alanik to totalny przygłup, typ nie umiejący sobie radzić z emocjami i nerwami po alkoholu. W pewnym znanym programie, chciał używać swoich pseudo bokserskich umiejętności na słabszych od niego. Taki WIELKI uliczny fighter, który radzi siebie jedynie z nayebanymi deklami z klubów. 😉

  • szanowałem. przestałem, kiedyś Cię spotkam na żywo a wiem że tak będzie bo cię już poznałem osobiście jak rozpoczynałeś swoją przygodę z tatuażami.. uwierz że po prostu ci coś pokaże i nawet nie będę musiał nic mówić

  • Co to za pisanka

  • Jak jeden tak drugi nasrane pod sufitem. Ten mysli że narcyzem jest i każda na niego leci no i jak widać blachar i panienek do związku mając na celu nie miłość tylko kasę i samochód nie brakuje

  • Kein sex mit ex

  • Kiedy walka????

  • Patola i to ostra

  • Jak ty wygladasz jprd

  • Super film, pozytywnie. Mnie prześladuje liczba 37 od 16 lat i wszystko mi się układa jak chce 😊✔️

  • Kiedy gość znany z show dla karyn i sebixów nieposiadający żadnego talentu, próbuje z siebie robić rockstar. Te tatuaże, te rozmowy, ten filozoficzny bullshit na poziomie "I am 13 and this is deep" XDD

  • Jeszcze warto by je puszczać żeby sobie pobiegały.

  • Legenda głosi że Polak wygrał ten sparing..

  • Alanik w każdej walce wygrał(według niego)

  • 😀😀😀SO TINY TEMPI

  • Ile na (oko wszystkie twoje tatuaże mogły kosztować?

  • W sam raz do mnie na burdel

  • stifler mieszka na naramkach?

  • TOP

  • Drogi Stiflerze, mam do ciebie pytanie Jak się czujesz z tym że Ryjek umarł

  • Ajc chyba te pieski są mardehesze

  • Kasjo żeby nie brał z nim walki z SIDEM bo jest mocny hahahaha rozjebałeś typie ! Pozdro

  • Myślałem że zapyta o to w której rundzie Polak wstanie. xd

  • Te dźwięki zombiaków na delfinkach z Plants vs Zombies. XD

  • Stifler wogule nie odbiegał Alanowi, Boże nie mówcie Alanik bo to takie giejowskie( z całym szacunkiem )

  • A teraz kim jesteś? XD

  • No spoko odcinek

  • Analik znowu dostanie kopa na jaja

  • Możecie wejść w link i skorzystać z mojego kodu oraz pełnej oferty Betclic na FAME MMA 10: promo.betclic.pl/Landing_Fame/index_Stifler.html Kod promo: STIFLER550

  • Stifler wogule nie odbiegał Alanowi, Boże nie mówcie Alanik bo to takie giejowskie( z całym szacunkiem )

    • duzo bylo wciagniete i wlane do ryja,co zostawilo uszczerbek na szarych komorkach😤🙈

  • Człowieku weź sie ogarnij i nie rób z siebie posmiewiska.

  • Alan jakiś napuchnięty ?

  • Anastazyia, dalej ci zostało wymachiwanie rękoma, ale spoko , nigdy ciebie tak pozytywnie nie odbierałam jak po tym filmiku

  • Zrób full day of eating. Pozdro wariacie

  • Miłego dnia i smacznej kawusi

  • Stifler obstawia kursy 1.10😂😂😂