Sport.pl

Sport.pl Sport.pl

  • 30
  • 49M
Największy portal sportowy w Polsce. Wiadomości sportowe z najważniejszych wydarzeń, relacje i wyniki meczów na żywo.
Odwiedź naszą stronę: www.sport.pl
Polub nas na Facebook'u: facebook.com/Sportpl
Chcesz rozwijać swój kanał PLtools? Odezwij się! Więcej info: www.epicmakers.tv/

Wideo

Komentarze

  • do tej walki wogóle nie powinno dojść odebrał mu 3\4 zdrowia

  • Co to za mierny program. Kanał sportowy rulez

  • Mysle że warto podkreślić znaczenie słów resystutacji i reanimacji. Tak jak aktywny sportowiec a aktywny człowiek. Po dwóch stronach ekranu słuchamy profesjonalistów którzy używają zlych przymiotników.

  • Dokładnie troche pokory!!! Szpila kozaczył ,obrażał a teraz biedny. Tak jak powiedział Lukasz dostal to na co sobie zasłużył.

  • Juras to miał wygrane,gdyby Pudzian nie zaczął go bić ale walka spoko😉

  • Jaką ten juras ma formę 🤦

  • Doktor 🔝

  • Jakas smutna ta rozmowa, prowadzacy ma malo entuzjazmu.

  • p.Tomek to jest gosc.

  • Kamila napisz mi dlaczego po nokaucie z Wilderem kiedy brali na noszach Artura do szpitala próbowałas mówić do niego po Angielsku ?

  • Sa wspaniali ,symatyczni ludzie ,zyczyc im wszelkiego dobrego I dziewczyna Pana Rozanskiego przemila

  • Mam wrażenie, że gdyby prowadzący zrobili swój format poza gazetą zdradziecką to byłaby większa oglądalność.

  • Świetny gościu i świetny trener, ale... prepaństwa zwróćcie uwagę, że my mamy samych dobrych trenerów. Nazwiska Francuza nie pamiętam, ale Raula... i pamiętam i uwielbiam. Wszyscy trenerzy z ostatnich lat byli debeściaki. Warto się zastanowić czemu tacy byli. Odpowiedź sądzę, że jest prosta. Mieliśmy i mamy wspaniałych zawodników. Leon jest wspaniały, ale czy sam jeden wygrywa mecz? Od kiedy zacząłem interesować się siatkówką to powiem tak: siatkarze nigdy nie przynieśli nam wstydu. Mimo że przegrali mecz, to nie można powiedzieć, że go oddali. Przypomnę mecz Ruskimi w 2006. Ten mecz i ta gra to było coś na skalę Wagnera. Mamy naprawdę wspaniałą drużynę.

  • 2:42 start

  • Panie Tomku, po sytuacji Ericsena może zmieni Pan podejście do szczepionek.

  • No i mądry komentarz 👋🇵🇱🦅⚔️👍

  • Zastępca Najmana

  • Brawo Juras jebać Pudziana nie potrafi się bić w Stójcie to taki sam PUPILEK KSW jak DONKONDON DLA FAME MMA CZYLI DOJNA KROWA I CHUJ MNIE TO OBCHODZI

  • Szkoda że Jurasa nastawili żeby przegrał , ale perfekcyjne widowisko brawo Panowie, brawo organizatorzy, PS. w 3 po tej wątrobie, Pudziana już bym dojechał ale i tak suuuper!!! Suuper walka!!!

  • No Juras szacun... Pudzian cały czas w reżimie treningowym a ty z doskoku i prawie go pozamiatałeś... Aczkolwiek szacun tez dla Pudziana spoko walka👍👍

  • Te całe KSW to towarzystwo wzajemnej adoracji

  • Co się dzieje z Pudzianem? Zawsze po walce udziela wywiadu a po tej walce cisza... Ciekawe dlaczego

  • Przy całym szacunku dla Pudziana za strongmanów, jeśli chodzi o MMA to jedyny progres jaki wykonał przez tyle lat to na tle wydolnościowym, nic więcej. Czytając komentarze odnośnie "dziennikarzy" - jacy to dziennikarze, dostał mikrofon i tyle, takie czasy. A sama walka, powiem szczerze, myślałem że się skończy w pierwszej rundzie.

  • Wszyscy kuwa niewinni,

  • Pudzian tylko do parteru zero Stujki zero Kurwa nic dno Totalne

  • Szacunek dla Jurasa, że z takim bębnem chciało mu się w ogóle wstać z kanapy i wyskoczyć na solo z Pudzianem

  • 3 rundy lezal i byl bity

  • zeby znowu nie przegral to by wygral

  • Pokazał gość charakter i szacunek dla niego.

  • Mega się na to patrzy! (Wiem data XD)

  • Myślałam, że Pan że Szwecji zaśnie

  • DO DOMU POLSKO OOO OOOO !!!

  • Ktoś to ogląda? Trzeba wracać do pracy....

  • Dziękuje za zaproszenie

  • Ajtuj mógł być miszczem. Warunek - posłuchać rady Louisa Lenoxa. Ale nawet nie posłuchał. Co to sie stanęło ?

  • Szpila dla mnie jesteś wielki co te busy rozjebusy wiedzą o życiu żaden z nich nawet nie wyszedł by do ringu ale komentarz napisać łatwo

  • i cały czas się głupio tłumaczy ;)

  • Pierwszy raz pierwszy

  • Szczery chłop i walka była godna.

  • Szpilka kretyn jakich mało... najpierw się do wszystkich przeciwników pruje przed walkami a sam jak ten kondom dostaje zawsze baty

  • 03.40 jak by to wlazło to jest koniec. Chlop zmeczony jak buty na czubku Jasnej Góry a jeszcze potrafi wykrzesac takie loty. Szacun Juras.

  • I to jest prawdziwy sportowiec. Szacun za szacunek dla przeciwnika po walce.

  • Juras za tą szczerość masz takiego plusa, że sobie kur... nie wyobrażasz😎 Bądź sobą i rób swoje 💪 Wyglądasz jak wyglądasz ale to nie ma znaczenia, razem z Pudzianem daliście show i o to generalnie w tym chodziło 👏 Za ,, Sen o Warszawie,, to Ci chyba kupię tą whisky co Ci zniknęła hahah 😂

  • Jak on ma na imię? I jak na nazwisko? TO JAKI TO POLAK????!!!!!!!!

    • Z księżyca spadłeś? Urodził się i wychował w Polsce to jest Polakiem.

    • Zgaduje, że po prostu się urodził w Polsce i tu żył ale nie wiem...

  • 20 sekund zalanej swini Juras...

  • Szacun Łukasz !!

  • 8:10 Mowa o karnym! <3

  • Cycki piękne , pzdr Arthur

  • To była walka Jursa gościa z brzuchem on wygrał prawdziwy wojownik😲😲😲🙏👍

  • pudzian zapomniał o swojej zwycięzkiej technice: lekko, lekko i bomba :-P

  • ludzie to nie "chorągiewki" po prostu: jedni mu kibicują zawsze a inni czekają na jego klęskę... być może jedni i drudzy za jego niewyparzony ryj... ja mu kibicuję jako "pięściarzowi" i przed walką się wstydzę... po walce też nie ma powodu do dumy... niestety

  • Fajny wywiad i fajna dziewczyna ,łatwo jest oceniać i hejtowac nie znając totalnie kogoś A wiadomo że poprzez media nie da się poznać człowieka

  • Potwierdzam to, co mówicie. Od czterech lat stosuję dietę najpierw dr Kwaśniewskiego, potem keto. Niestety z przerwami. Teraz znów wchodzę w keto, bo przez zimę przytyłam 4 kg. Wcześniej zgubiłam dzięki diecie około 20 kg, nie od razu, tylko etapami. Na ogół w zimie trochę tyję, ale przez lato zrzucam. Też miałam problem z nadwagą, podwyższonym cukrem i stawami. W żaden inny sposób nie udało mi się schudnąć. Dopiero na keto się udało. Oczywiście popełniłam sporo błędów, zanim zdobyłam odpowiednią wiedzę. Mimo powrotów do węgli, nigdy nie wróciłam do starego sposobu jedzenia (totalna węgloza). Raczej niskowęglowodanowa lub średnio. Dziś TG 56, HDL 90, choresterol całkowity 320. Homocysteina 8, więc chyba nieźle. Lekarzy omijam szerokim łukiem, bo takich, jak Wy nie spotkałam. Postawiłam więc na samokształcenie. Książki, internet, głównie profesjonalistów w temacie. Was oglądam dla przyjemności, bo odpowiada mi Wasz sposób przekazu. Szukam motywacji, żeby znów wejść w keto na dłużej. Acha, mam 55 lat.

  • BRALA 350

  • Legenda? Jprdl kto go tak nazwał? Haha wygrał wtedy gdy inni nie mieli pojęcia o bitce.. Od zawsze był leszczem nawet w taekwondo

  • Szacunek za szczerość

  • Wszystko ok ale ten malolat w kudkach i jego pytanie nie dają im mi tego obejrzeć ;/

  • Nie no trzeba sie pozbierac I do roboty moim zdaniem zadna porazka nie skresla czlowieka tylko podbudowuje I wzmacnia czas goi rany Artur musi tylko uwierzyc w siebie ponownie tego chyba zabraklo przy ostatniej walce. PS. Pozdrawiam I Trzymam kciuki za udany powrot.

  • Patrząc na Jurasa brzuch podczas walki to masakra, powinien mieć jednak lepsza sylwetkę co za tym idzie kondycję, a nie tak betoniaraka ps. ta co szła za jurasem na koniec na co jej kaganiec propaganda dała jej po głowie?

  • Juras zajebisty gościu

  • A na co ty liczysz wszędzie bity i poniewierany to się skończy tragedia dla tego twojego c i e c i a

  • Z całym szacunkiem ale co ten Juras ze sobą zrobił grubo wygląda to na 7 miesiąc początek 8 przy wyjściu

  • Szacun za słowa Jurkowskiego taki jest prawdziwy zawodnik 100% pozytyw

  • szacun juras za takie słowa o rywalu

  • Czym ona sobie zepsuła skórę na twarzy bo wygląda strasznie Moja mama ma 60 lat i wygląda Młodziej

  • Wyzwij Klemensa na walkę mmo i nalej mu w ryło. Ciekawe że Sąd uznaje takich świadków, widocznie jaki sąd tacy świadkowie. W końcu sędziowie się nigdy nie zlustrowali.

  • Kto to?

  • Juras klasa 🤌

  • Ju goling daln

  • Wpierdalaj wiecej

  • Kurwa mać 3:05 "poszłeś" poziom dziennikarstwa...

  • pompowanie damskiego boksera

  • Szacun do obu panów.

  • Nie mam nic do niej ale brzydka jest jak noc 🤢🤮

  • Niech dadzą rewanż i juras się naprawdę przygkruje to Pudzianem klatkę wytrze :D

  • Pozdrawiamy z banicji Isle of Wight 🇬🇧 Juras .. chapeau bas 👏👏 Mało brakowało dosłownie odrobinę a " pyton🐍" by nie wstał i odcedzane kartofelki byłyby krwiste ... Naprawdę malo by siadła na wątrobę pięciora🦶 szkoda , ze w ostatniej bo mocy byc może też zabraklo choć mr.sztywniak i tak poleciał jak nigdy wczesniej👏👏 dałeś radę a ta wysoka obrotówka 🤯 .. na bank nasz rolę w Niezniszczalni 5 slyszalem , ze Jean C van Damme szuka dublera ... Serio Juras aż mnie ciary przeszly tak niewiele brakowało .. sorrki za wyrazna niechęć do mr.fantasciko ( pozer🤬) w odwrotnej syt on by nie wyszedł do 2 rundy albo i po 30sek by znowu udawał kontuzje lub pokazowe NIEKLEPANIE które stosuje jak obrywa.. wór kasy federacji nigdy nie osiągnął i nie osiągnie niczego w tym sporcie .. brak słów twardziel wykorzystał nawet łokcie .. w parterze 😤🤬🐍.. WSZYSCY wiedzieli , że nie jesteś w formie choćby dobrej by okopać i udusić mr.🐍.. on też a mimo to nie miał jaj by pizgać się na piáchy ... Musiał cielak obalac i ocierać się o Ciebie a to podejrzany ruch🤣🤣 kasy tez pewnie ogarnąć nie zapomniał co do grosza .. tylko za co kurwa tyle mu płacą ? Legenda to Nastula, Ty , Jan, Mamed , Materla , Zombie , Röźal i mój fever Diablo z Tasmanii a nawet koledzy podpowiadają Mr. Najman więcej wniósł do popularności ( ja tu bym polemizował 🤬 ten to zjeb totalny) .. Anyway .. Brotherhood 👊