RAFAŁ PACZEŚ - "Puder Do Cery Zimnej" (2018) (całe nagranie)

Opublikowany 24 lis 2018
Rafał Pacześ w swoim solowym programie "Puder Do Cery Zimnej"
🔔 Subskrybuj pltools.info
👍 Fanpage rafal.paczes.comedy
🎤 STAND UP pltools.info/face/PLtEcs74AUXfp9E-0fQUdaQtYpzIWBjhgY
🎥 Realizacja: pltools.info

Komentarze

  • Bo jest z łowicza bo nie ma pieniędzy xdq

  • Liczyłeś 14mln a dostałes ponad 28mln

  • 5:00 "liczę na 14mln" tymczasem jest 28mln

  • ale chamówa dla bydła

  • Jest ktoś teraz?

  • Jpdl, ale to uzależnia.

  • Sprawdzamy obecność KWIECIEŃ 2021

  • Dont speak gbrrrdbrrbizrrdrjgnvrrefrierrknnjhvxrrrrnmovrr and watched this for 2 hours straight

  • Jednak wolę Sochę, Gize, Rucińskiego i Piotrunie :P

  • Czy tylko ja nie widzę ani nie słyszę w tym nic interesującego i ciekawego?

  • Dłuuuuugie ale dobre :D Sub!

  • Czy dwójka wchodzi tak jak u Mnie w peugeocie hahahAha

  • 😂😂😂😂😂😂

  • Coś czuję, że następny program będzie się nazywał "Podoba mi się"🤣🤣🤣

  • NO I PEWNIE , ŻE BRAWA 🙋‍♂️

  • 😂

  • Liczył na 14 dostał 28

  • Siema Rafik zajebisty program odlondam 19 raz brzuch mnie boli od smianioa sie pozdro ze Szczecina

  • Gościu zajebisty jest

  • Dlaczego ten kabaret się nie przebiera, co się dzieje?

    • 1. Co? 2. to nie kabaret

  • to tak jak znajoma mówiła, że pije wściekłe ale poprosiła bez Tabasco :D

  • naprawdę kotuś

  • Szanuje go za to, ze pierdoli ponad 2 godziny haha

  • 1:10:26

  • No pewnie że brawa

  • 👎👎👎

  • Jak buissnesmen, w kaloszach....

  • Rafał,, wąs" to jest blant. Wiec nie do wciągania. Chyba nie ćpasz skoro nie wiesz.

    • No racja.mozliwe

    • albo był naćpany i mu się pojebało

  • 1:12:54 takie nostalgiczne teraz z lekka

  • prawie 30 mln wyświetleń... jebany rozjebał system ;)

  • Ty pierwszy odchodzisz??? A gdzie ta z Matiza 🤣🤣🤣 oj Paczes...

  • KWIECIEŃ 2021 SPRAWDZAMY OBECNOŚĆ

  • MISTRZ :)

  • Miało być 14 mln jest 28 mln XD

  • Kocham Pana to jest tragiczne i zajebiste w jednym

  • Ty ale ja do tej pory mam drzwi harmonijkowe xDD

  • Kurwaaa Rafcio...znów nawijasz o mnie, chyba musimy pogadać o prawach autorskich :D

  • Kto na p[oczątku przeczytał Pudr do cery ciemnej XD?

  • misiek to chyba Lotek był?

  • 27mln wyświetleń i ciągle rośnie. Nabijam codziennie wieczorem. Mistrz 💪

  • Nie ma to jak se pierdolnąć Pacześa w tle do jakiejś gierki

  • Bajka na dobranoc dla Polaków widać że was to rajcuje. dla mnie jest to wstyd że jestem z Polski

  • 1:42:00

  • Który to już raz oglądam i jeszcze się nie nauczyłem żeby ściszyć tv przed tą 50 razy głośniejszą wstawką muzyczna w przerwie.. XD

  • No jak on nie cpa to ja jestem geslerowa

  • tymczasem lece do lotka

  • razem chlejeta to odjebta cos razem

  • no kurwa nie dasz soszce 5 zl?

  • zaplanujcie razem i czuje że moze być fajnu spontan

  • to jak chujowa impra dacie rade

  • pacześ i lotek razem na scenie? ????? mogłoby być całkiem chujowo .... :)

  • razem organizujecie czas to razem zróbcie film.

  • może być odjebka na koniec

  • pomyśl

  • nie wiem co mi odjebało ale?

  • RIP Krzysiu 😓😭

  • PAROSTATKIEM W PIEKNY REJSS

  • Sam tak pierdolę na głos do siebie i to kurwa działa!!!!

  • Oglądam po raz pierwszy i nie lubię tych cepów co pierdolą do siebie..to są ludzie którzy nigdy nic nie osiągnęli w życiu i nie osiągną a ich celem upierdolonym w muzgownicy małej i hujowej jest ględzenie od rzeczy które nie prowadzą do niczego poza zadowoleniem nadającego....

  • Publika drętwa jak cholera

  • Naprawdę rozrywka dla i debili. Kurwa te anegdoty odnośnie seksu są tak obrzydliwe, że dajcie spokój. Po prostu tragedia

  • kto ogląda i brzydzą go na samym początku wulgaryzmy??

  • Czy to nie jest najlepsze ?

  • czy ty zwiążesz koniec z końcem? XDD

  • 11:37 XD

  • Kto po "Zoba co jes" ?

  • cudowny :)

  • Lista obecności Kwiecień 21

  • Kwiecień 2k21😌

  • Do bigosu

  • Chłopak z Radomska pozdrawia :)

  • to jest żenujące (jakby co to sprawdzać w gooooooooogle co to znaczy żenujące) pozdro.

    • @jan nieckula Pewnie. To tylko moja opinia. Fajnie że koleś coś robi i pewną część ludzi to bawi. W sumie szkoda, że dla mnie jest to żenujące, bo chętnie bym się pośmiał. Są gusta i guściki. Śmiać się warto i fajnie że możesz mieć odmienne zdanie.

    • Wygooglalem definicje i nie zgadzam się z twoja opinia

  • Przypadkowo poszlo. To ma byc sieszne? I i od Pietryny sie odwal. Do tego dotarlem pajacu..

  • wrzesień 2022 coraz bliżej

  • Tak

  • rafal paczes sam sobie dal 18 tys lapek w dol dla zartu

  • 18 tysiecy lapek w dol?...... do 168 tys w gore.....procent jest wielki.... wypierdalac :O wykasujcie z glowy rafal paczes i napiszcie friz 200 kulek w basenie ja pierdole

  • smieszylo mnie pierwszy raz bo teraz wypilem i pac mi sie chce ale i tak dobre ;p xD

  • 48:15

  • Kto 2021?

  • Popularność tak żenujących występów suto okraszonych kur..i chu...świadczy o coraz większym upadku cywilizacji. Niedługo będzie wychodził debil i tylko bąki puszczał a widownia dalej będzie szczęśliwa .

    • Do mnie bardzo trafia i śmieszy a nie uważam, żebym była jakaś zacofana i w przeciwieństwie do wielu ludzi - zwłaszcza w tych czasach- nie oglupiona i zmanipulowana. Pozdrawiam 😎🌈

    • @PeHaKaa ja też potrzebuje się czasem zresetować ale to trochę tak jak na weselu świetnie się bawić przy disco polo tylko dlatego że wypiło się duuuzo wódki.Ale jak to mówią co kto lubi.

    • W takich treściach nie ma nic złego, wszyscy jesteśmy ludźmi. Czasami trzeba odciąć się od szarego świata i po prostu bawić się, śmiać z byle czego. Taki reset. Z drugiej strony, przyznam rację, że jest tutaj tego za dużo. Czasami też miałem dość żartów z ruchania/srania itd.

  • Znam na pamięć a i tak sobie odpalam

  • Sprawdzam obecność MaRzEc 2021 🙋‍♂️

  • No ale chyba łatwiej, bardziej obrazowo i dostępnej jest powiedzieć że wlew paliwa jest z mojej, bądź twojej stroný. Co nie? Akurat to było nieśmieszne

  • I jak nadal oglądacie ? , mimo że już na pamięć znacie historie 🤣🤣

  • Kurwa, żeby to obejrzeć powinno się zapłacić. (: Świetny występ.

    • no i sie placi zeby na zywo obejrzec

  • Sprawdzamy obecność 2021🙋‍♂️

  • Nie polecam jeść zupy podczas oglądania, no i chuj po klawiaturze

  • ?

  • K*rwa zawał serca w połowie. Poje*ało z tą muzyczką?

  • Po roku ciągle zajebisty 😂

  • jaki syf- ku..wa chu...j zajebis.cie haha haha kuwa chj zajebisie hahahaha - zenua

  • Kto marzec 2021:)?

  • 2021 Ludzie dalej po tysięcznym razie mają beke

  • kto oglada 3 raz ? :D

  • Działka dwa tysiące metrów kosztowała 😆

  • Odgłosy picia alko tak realistyczne że Ferdek K. by się nabrał. Super występ, oglądałem kilkukrotnie :D

  • Niebawem x2 14 ;D

  • Kto słucha stand up przed spaniem, przysypia, potem budzi się rano, telefon 3%, a lampka na biurku dalej się świeci? Czy tylko ja tak mam...

  • DO BIGOSU!