PAŃSTWA Miasta WIELKI REWANŻ

Opublikowany 2 lis 2020
Wyprzedaż starych kolekcji WK DZIK®, ostatnie sztuki: bit.ly/2MAdZNG (link skrócony)
𝘾𝙕𝙔𝙏𝘼𝙅 𝘿𝘼𝙇𝙀𝙅 ⬇⬇⬇ Nasze kanały: WKSKLEPPL (wszystko o naszym biznesie): bit.ly/sub-wksklep (link skrócony)
Kuchnia jedz co chcesz: bit.ly/sub-kuchnia (link skrócony)
Warszawski Koks: bit.ly/subskrybujwk (link skrócony)
Ekipa WK: bit.ly/sub_ekipawk (link skrócony)
SakerWK *merytoryka treningowa* - bit.ly/SakerWK-yt (link skrócony)

Produkty, których używamy na co dzień:

Oryginalne koszulki DZIK®: bit.ly/33X2chV (link skrócony)
Ważna i działająca suplementacja: bit.ly/2MExfJR (link skrócony)
BIAŁKO Dobre WHEY™: bit.ly/2zhA62O (link skrócony)
CYTRULINA SMAKOWA PREMIUM: bit.ly/2Zf8g6F (link skrócony)
KREATYNA SMAKOWA MONOHYDRAT: bit.ly/2L5egVK (link skrócony)
BOMBA💣💣💣 - NAJMOCNIEJSZA PRZED-TRENINGÓWKA: bit.ly/2LanaRO (link skrócony)

Instagram:
WKSKLEP: wksklep
WK: warszawskikoks
Ponczek: ponczek_end...
Owca: owcawk
Saker: sakerwk
Robercik: robercik_dy...


Współpraca komercyjna: warszawskikoks@gmail.com

Komentarze

  • Komu czemu z kim z czym xD

  • proszę więcej tego, nie wyrabiam z Robura

  • Tak samo call of duty warzon i owca sobie zalicza a ponczek vikingowie i Expedition viking i nie chcą zaliczyć 😂😂 a u owcy gra to call of duty a warzon to jest wersja call of duty ale gra to i tak call of duty więc nie powinno być zaliczone

  • Dziwie się że ponczek jeszcze nie jebnal owcy

  • Pozycja na W- w dupe🤣

  • Hahahahaha te reklamy to rozpierdalaja. Owca mistrz

  • pozycja na w: -w dupę xd

  • Szkoda że w czar nie można zagrać na win 10 :/

  • Tzara najlepsza gra

  • TZAR mega gra i jeszcze Kozacy Europejskie Boje .

  • JK !!! WYPIERDALAC

  • w dm mogę wysłać wira

  • Owca na bank po nagraniu jeszcze z godzinę jęczał o tego Indianę Jonesa xd

  • wyprosty i tulaski przyznaje po punkcie

  • Dla osób które by pisały że np tyrać to bezokolicznik i nie powinno być punktu to bezokolicznik to "forma czasownika" bezosobowa

  • Owca wygrał!

  • Uwielbiam tych gości zawsze humor mi poprawią 😁

  • Dawajcie odcinek z pozycjami owcy XDD

  • Tzar grałem, szanuje ;D

  • Chcę 4tej dogrywki

  • To otwieranie i zamykanie flamastra przez całe wideo doprowadzało mnie do szału!

  • Ale ta gra była EMEJZING

  • Kiedy kolejna część?

  • Pozycja Wir jak najbardziej używana

  • Pozdrawiam Sakera, Tzar kozak gierka :D

  • Robur to dno intelektualne i w dodatku w każdym odcinku na telefonie

  • Ciekawe gdzie robur mógł wpisać emejzinga

  • To jest najśmieśniejszy filmik jaki widziałem

  • dawno temu ale wyprosty pączkowi to trzeba zaliczyc, bez przesady...

  • Myślę że owcy chodziło o grę Turok 😁😂

  • Zajebiste intro jak zawsze

  • to gdzie ty owca farbę kupujesz jak nie w sklepie budowlanym w piekarni kurwa ? xd

  • Mam filmik z wirem zapraszam owca na pw

  • 29:42 ja akurat gralem w dziecinstwie w gre indiana jones

  • Triceps Push down

  • Jak mnie ten irytujący kurdupel wkurwia

  • szanuje za Tzara

  • Owca. Tak się prujesz do ponczka o te gry a sam nie zabłysnąłeś na pozycji seksualnej. :D PS. Przestań pstrykać tym markerem :p

  • Pozycja na Jerzego Cuge

  • 12:34 to się nazywa tornado

  • Indiana Jones istnieje taka gra :D a nawet seria gier :D

  • Na lajcie wir do zaliczenia...W skrócie Tworzysz wodny wir kurtasem w piździe

  • o kurcze Tzar jeszcze mam na kompie szok

  • To klikanie markerem

  • Biedny Ponczek

  • Owca nie umie nawet z kolegami przegrywać

  • Ale że żaden Cyberpunk nie dał...

  • Kiedy ta czwarta część?

  • Jakby takie reklamy byłyby w telewizji to był chętnie je oglądał

  • Ale że tulasków nie zaliczyliście to mega słabo.

  • Ale jak Owca czy Saker się kłócą albo napiszą coś głupiego to trzeba im zaliczyć ale ponczkowi nigdy

  • 13:50 MUREMZAOWCĄ

  • Indyczka to taka czapka do kupienia na Allegro ;)

  • Jeżeli Pączkowi nie zalicza się "Wyprosty" bo nie napisał czego dokładnie to Roburowi nie można zaliczać "wyciskanie hantli" bo też nie napisał jakie wyciskanie dokładnie xD

  • warzon zaliczone a wyprosty już nie xDDDDDDDDDDDD bibletchump dla ponczka i chuj w dupe dla owcy za takie coś

  • Ponczek wygrywa z wami na argumenty ;)

  • weźcie wypierdolcie tego Owce bezmózga..

  • BOZE XDDDDD

  • Pozycja seksualna na w „ walec w dupe palec“

  • Jest gra Indiana Jones na ps3 grałem w 2 części pączek ma racje

  • Pączek nie słusznie odebrany punkt moim zdaniem za wyprosty bo nie było mowy na początku o tym że trzeba partie wyprostu podać

  • Najbardziej lubię jak Saker moqi szanuje to kiedy Owca niezalicza sobie punktu. Po chwili zaraz leci salwa w Ponczka ze jest krętacz itp heheh.

  • Za kilkanascie lat jak robur zostanie przezydentem sportowej polski wprowadzi nowa pozycje tulaski

  • Czekam na 4 część 😁

  • Robur za każdym razem rozpierdala mi łeb, uwielbiam go 😅

  • ale owca to jest farmazon naprawde haha

  • no takie reklamy to bym ogladal w polsacie haha

  • Kurwa farba jest materialem budowlanym dzbany

  • Robur debeściak

  • Ponczek zrobi wszytsko aby wygrać nawet kur*a tom i Jerry dla niego jest grą

  • 2 vs 1 vs 1 w panstwa miasta XDXD

  • z tymi wyprostami i z tym że nie ma gry Indiana Jones dojebali

  • 13:11 to się nazywa być intelektualistą

  • TZAR

  • Owca jest prze chuj

  • Ponczek obraniam cię miałeś rację z wyprostami

  • Wyprosty powinny być zaliczone :(

  • Triceps na wyciągu nie jest do zaliczdnia

  • Czasownik to kto co

  • Zaliczamy wymyślone słowa jeśli istnieją za kreatywność, ale podasz grę na podstawie serialu grasz nie czysto XDDD

  • Kurwa ale to nie jest grą komputerowa ten Indiana Jones tylko na konsole

  • Farba to jest materiał budowlany ;]

  • Z wikipedii materiał budowlany to materiał do budowy nowych obiektów lub naprawy istniejących więc farba była poprawna, również z wyprostami Ponczek miał rację, szczególnie że Owca napisał potem samo curls, a nie np. biceps curls idąc tą zasada, a to już by nie pasowało xd Jednym słowem chcieli wyruchać Ponczka 😂

  • Farbę ponczkowi też bym zaliczył jak to nie jest materiał budowlany ?? Jeszcze argument ze nie zbudujesz nic z farby a z samych pierdolonych desek zbudujesz ? Nie bo potrzebujesz gwoździ lub śrubek kurwa farba to materiał budowlany i chuj 😂😂😂 Np. używa się jej gdy budujesz dom

  • Ponczek na ciebie nie można patrzeć tak wkurwiasz swoim zachowaniem przesada gaaggaga

  • Robur taki spokojny uroczy 😃

  • szanuje ze ktos pamieta gre indiana jones empire cos tam

  • Ponczek oszukany

  • Ponczek miał rację z wyprostami, a Indiana Jones Lego to gra mojego dzieciństwa

  • Zagrajcie w tik tak bum, dobra zabawa gwarantowana :)

  • 14:40 Ponczu dostaje pkt albo unsub kurwa

  • Farba to materiał

  • Ponczowi to bym odejmowal punkty za te farmazony 😁

  • Była gra Indiana Jones i to nawet na PC

  • Też było lego Indiana Jones ✌🏽😎

  • Ponczek team !!

  • Aż dziwne że żaden nie napisal ICE TOWER w gierkach😅

  • Czasownik, komu czemu z kim z czym😅😅😅

  • wyprosty powinny się liczyć

  • Jacy oni są kurwa tępi wszyscy 😂😂😂