Avi x Louis Villain - AMG

Opublikowany 6 maj 2021
Zamów preorder: moyalabel.pl
Posłuchaj w cyfrze: www.soundline.biz/AviLVAkademi...



Booking / menagement: przemek@aioagencja.pl / tel. 792 240 486

Title: AMG
Artists: Avi x Louis Villain
Album: Akademia Sztuk Pięknych
Mix/mastering: Arkadiusz Szwed w Hemp Studio
Executive producer: AIO Agencja
Video: Aptly Filmz

Bądź na bieżąco i śledź social media Avi \u0026 Louis Villain:
avisycylijczyk/
mr.louisvill...
avi_sycylij...
louis_villain
MoyaLabel/
moya_label

© 2021 Moya Label

Komentarze

  • Nie pierdolnij gościa na skrzyżowaniu bo będziemy w wiadomościach i to w głównym wydaniu 😂🔥

  • Avi to taki włoski mafioza tylko że z Polski

  • Fajne

  • Kondony niedawno jechały za mną i wspólasem jebły światłami , prowadzę bez prawka wracałem z akcji w aucie sytto . Po czym mówią dziś bez kontroli ! Avi kocie nuta zamiata . ! Zacirek PDW !

  • Arcydzieło 🤌

  • Ten teledysk to *@!*#* *##*@ *!*!*# 🔥🔥🔥

  • Nuta po czasie dobrze siada gratulacje. Amg testament i soprano najlepsze piosenki

  • JD

  • malik montana v2 ale gorsza wersja

  • Ale kozaki🙌🤣

  • Spoko nuta

  • Solidnie 👌

  • Nuta kozak ale refren słaby

  • A M G ALE NIE

  • Poda ktoś ig tych dziewczyn?

  • Zajebista nutka

  • Jak zawsze wpl na poziomie

  • Wczoraj odkryłem ten numer i Was, no i przesłuchałem resztę. Dziś już CD napierdala w aucie. Genialna płyta. Czekam na kolejne.

  • najbardziej mnie ten w202 zainteresowal jak mam byc szczery

  • Greatings from Poland

    • dobre greatings kurwa XD

  • ALE TO SIADA

  • Zajebiste

  • WRAAAAAH

  • 90% osob ktore to zapętla będzie jeździć AMG

  • 😎🤙

  • Ekipa na teledysku kozaczek Pezet / Szwed / Saful i inni ‼

  • 2.31 najlepszy moment 🔥

  • Louis ładnie tu poleciał 👏

  • Po,, amg" powinno być ,,wrum" ta jak na początku ale i tak rozjebałeś

  • 🤯

  • Louis jeden z topki producentów

  • nadal nie kumam fenomenu tych dwóch kozaków; bicik solidny... ale mam taką jedną myśl, nie wiem, który jest który, ale ten wysoki to trochę tak wygląda, jakby Malik Montana się uczesał i wąs zapuścił, co nie? :D słucham, ciekawa kreacja... zobaczymy co dalej.

  • dobrze się uzupełniają avi i louis

  • POTĘŻNY SZCUNEK PANOWIE

  • to wasz rok

  • 0:41

  • Nie autorski bit

  • Idealny kawałek do mojego Audi

  • Avi raper na poziomie światowym.

  • Klasa światowa! Brawo Panowie! 👏👏💪

  • W tym klipie Wwa wygląda jak Gotham

  • louis vuittoun i chuj

  • AMG

  • 0:41 się zaczyna

  • Kto przed pięcioma milonami?😅

  • Wpierdolilem się na scenę w mokasynach

  • Świerczok się nakręca do strzelania przy tym.

  • ale że kubuś z ślepnąc od świateł?

  • nigdy nie zrozumiem, dlaczego raperzy robią reklamy markom luksusowym za darmoszkę

  • NIE CIAGNIJ MI SIE LEWYM NO BO TEGO NIENAWIDZE AAAAAAAA ALE TO JEST KURWA MOCNE JAPIERDOLE

  • 😎🤙

  • Pozamiatane kto ma wiedzieć ten wie..... Luis

  • co za gówno..

  • Wiecej takich bitow Avi

  • Avi tym bitem rozjebales mi system zajebiscie sie trening robi przy tej nucie

  • Malik flow cuz

  • kurwa ale to jest dobre! leci non stop w pętli

  • Kubuś?

  • Ale to w dostawczaku hula

  • Dawno nie słyszałem tak kozackiego beat'u obydwoje dojebali tak grubo że jestem wjebany w ostry szok , będzie w furze słuchane dzięki Bogu u mnie gwiazda jest na masce

  • Blacha 2115 Ferrari > White 2115 Porsche > Wiatr Testarossa > LCHP Czinkłeczento > Avi AMG

  • na teledysku aktorzy typu Onar Pezet Saful

  • AVI NAJLEPSZY RAPER W POLSCE

  • Gg broooo😠

  • No bit jest zajebisty,bardzo mi sie podoba

  • A co Pezet tu robi? Czy to sobowtór?

  • Najwyższa jakość avi kot Pozdr z nadarzyna

  • Dobre

  • Ale mi się ten bit kojarzy z Night Lovellem. Świetny kawałek

  • popkillery za 2021- teledysk roku i singiel roku musi byc nominacja

  • mam nadzieje ze do fangor bedzie klip

  • posluchalbym se jak czlowiek ale wstyd mam tylko audi

  • Nigdy nie słuchałem Aviego ale ta nuta rozpierdala głowę 😜✌️

  • Dumna mama Louis "#amg #soprano #toast. #akademiasztukpięknych

    • Wow mamusia

    • Wow to ta Pani urodziła artystę 😀

  • Kurwa dobre to to jest🤔

  • Louis coś Ty odjebał....

  • Pezet moglby cos tutaj dorzucic od Siebie jak juz tak stal bezczynnie..

  • Słyszysz? To sumienie woła, ratuj W wesołym miasteczku karuzele VAT-u Nie pierdolnij gościa na skrzyżowaniu, bo będziemy w wiadomościach i to w głównym wydaniu

  • Super nuta

  • Ślepnąc od Świateł II robią? P:D

  • kogz

  • zajebisty jest ten teledysk

  • Pog

  • 0:41 rozpierdol 🔥

    • 0:55 "kur#a, ale mi się srać chce"

  • Zajebisty duet

  • Siada jak Marcin na mate

  • Pp

  • Ale bangla japierdolee

  • Świeżo po ceramice

  • Do końca życia będę się zastanawiał 'co by było gdyby' Pezet dał tu gościnną zwrotkę 🔥🙌

    • przecież ten bit to jest pierdolone arcydzieło

  • Kosmos totalny 💥

  • Refren jest chujowy moim zdaniem, ale tak to reszta klipu zajebista. Kurwa kocham Was w chuj, jestescie zajebisci

  • ale buja 😎🤙

  • Boże najlepsza nuta tego roku

  • Początek to pierdolony sztos a reszta zamiata pozdro 🔥

  • "Nie pierdolnij gościa na skrzyżowaniu bo będziemy w wiadomościach i to w głównym wydaniu" mistrzostwo świata!

    • @Polski Trop no to jest logiczne jak najbardziej, przeciez nie atakuje nikogo\

    • @sykut Avi nie miał nic wspólnego z wypadkiem ojca tego chłopaka, więc imo była to bez sensu zaczepka w stronę Aviego

    • Polecam popatrzeć na ten wers z drugiej strony /cgm

    • @mikin lirou intro w tej nucie rozpierdala czerep

    • przecież ten bit to jest pierdolone arcydzieło

  • 👑💥😎👌

    • To jest przewózka na światowym poziomie. Klasa

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Poziom dr dre