NAJLEPSZE PRANKI YOUTUBERÓW 2017 (Jeleniejaja,Bartek Usa,Ravgor,LukasTV,Brzoza TV)

Opublikowany 30 gru 2017
W tym filmiku przedstawię wam najlepsze pranki w roku 2017 oczywiście pranki są uznane według mnie za najlepsze.
Jeżeli filmik Ci się spodoba nie zapomnij o Łapce w górę oraz Zasubskrybowaniu mojego kanału by być na bierząco z moimi materiałami, które wstawiam.
Źródła: Bartek USA: pltools.info/it/j3GAjtGNlLKcp5M/wideo
pltools.info/it/kKVru7WSsIGEtps/wideo
pltools.info/it/ioVv27CIpH6TpZM/wideo

Komentarze

  • Dziękuje wam za 100k wyświetleń oraz 1k łapek w górę!

  • Jedyny dobry poziom to trzyma bartek i jelenie jaja, reszta to gówno

  • 2:36 Cezary Żak Hahahaha

  • O znowu ktos zacial hahahhahha xd

  • 100% chamstwa i bezczelnosci. Absolutne dno

  • Do Wewióra

  • Dlaczego niewidomy miałby myć auto? Jak umyje to pojedzie dalej? XD

  • haha dobree! :'))

  • Do wewura

  • Bartek kocham Cię

  • do wiewióra XDDDDDDDDDDDDDD

  • Bartek wymiata !!!

  • Prank poziom Matser! Like, sub i rozsyłam znajomym.

  • Kto robił filmiki z tym kilka dni pózniej itp

  • Niewidomy - Jak Pan jest trochę chory xD

  • Hahaha 2:14

  • 3:09 W pruszczu gdańskim?

  • Żenada te jelenie jaja.

  • Brakuje fragmentu jak Lukas był noszony w skrzynce przez kolegę. ;)

    • Kolegę cześka

  • Ten ziomek z 1:48 wygląda trochę jak Rafał z kanału Życie Na Wózku

  • dżilete trzy

    • Haha xD

  • 4:41

  • Dubiela brakuje

  • a gdzie dubiel

    • Haha xD

  • Dawaj 2czesc

    • Jasne niedługo będzie :)

  • 7:15 on jest z Grupy Mocarta

    • Heh no podobny, lecz to nie on :)

  • Najlepsze jak Piotrka z Jelenich ten Janusz rozjebał samym wyrazem twarzy :D

  • A gdzie pranki dubiela?

  • Hah, kozacka kompilacja pranków a szczególnie Ravgor mnie rozjebał !! :')) XD

    • zjebixe

    • Son Gohan pojebało cie

  • Niewidomy na myjni... Czy naprawdę nikogo nie zdziwił fakt, że on prowadzi samochód? XD

    • pe pe Słusznie założyłeś, miał go w bagażniku. :)

    • Ja zalozylem ze ma swojego kierowce

    • No też się nad tym zastanawiam xdd

    • Też miałem to napisać XD

    • Paulina K 😂 to ja głupoty pisze 😂sub za sub ?

  • Halo ?? Pan Wiewiór ?? 😂😂

  • No spoko ale jak jest nie widomy to jak tam dojechał?

    • Samochody takie jak Tesla nie potrzebują kierowcy.

  • JAKI TO ODCINEK Z TYM SKRADZIONYM TELEFONEM (BRZOZA) CO MÓWIŁ "DAJ JA WAM ZROBIĘ " I "UKRADŁ" TELEFON HAHA

    • Tomasz Wojcieszyński dzięki wielkie

    • vzosiikv też ostatnio szukałem... niestety ucięty w tym samym momencie co tu. Ale jak chcesz to tytuł brzmi: "Ty bierzesz ten ślub?"

  • ale kibel ja pierdole , ręce opadają

    • Heh xD

  • Bartek Usa > Jeleniejaja > Lukas TV > długo nic... > Brzoza TV > Ravgor

    • pojebalo cie

    • Ravgor powinien być przed albo chociaż za Lukasem

    • Brzoza lepszy od Ravgora XD

  • Który to ten co w garniturze chodzi bez głowy?

    • Dziwne bo nie znałazłem tam tego filmiku mogłeś podać wszystkie źródła w filmie

    • Lukas TV

  • jelenia jaja żałosne te ich żarty

  • Ravgor najlepszy

  • Good job :)

    • Dzięki mordko, jeżeli możesz Udostępnij ten filmik dalej ! :D