TPS / Ziomuś - Katharsis prod. Vintageman

Opublikowany 19 lut 2021
TiW Music prezentuje kolejny singiel z nadchodącego wspólnego albumu od TPS'a i Ziomusia pt. WANDALE.
Rap: TPS, Ziomuś
Muzyka: Vintageman
Mix/Master: Tytuz / P1Studio
Video: Green Bros
Wytwórnia: TiW Music
Dystrybucja: Step Hurt
TPS - TrzebaPomagacSwoim
Ziomuś - Ziomu%C5%9B-PzF-284599835568220
Bart Lenski - bartlenskipoland
Tytuz - Tytuzmuzik
Green Bros - Green-Bros-114460130198552/
greenbrosvideos

PREORDER albumu TPS / Ziomuś "Wandale" dostępny jest na:
www.tiwshop.pl/wandale
POLECAMY:
www.flexpremium.pl
Solide-Gebouwen-Service-100835631549650/
WERSJA CYFROWA:
www.soundline.biz/ZiomusKatharsis
Spotify open.spotify.com/album/3hyqj7afhSMvGcq2tI4dBP
iTunes music.apple.com/pl/album/1553967398?l=pl&ls=1&app=itunes
Apple Music music.apple.com/pl/album/1553967398?&app=music
Tidal tidal.com/album/173802014
Amazon Music music.amazon.com/albums/B08WR6XZH8
Deezer www.deezer.com/pl/album/208161632
Plus Music plusmusic.pl/album/4147562
Tik Tok vm.tiktok.com/ZMeNu3y4H
Podziękowania dla:
Piwowarnia:
piwiarniawarki.radom
Enegym Siłownia:
Si%C5%82ownia-Energym-102278308339702/
#tps #ziomuś #wandale

Komentarze

  • Zamów preorder płyty TPS / Ziomuś "Wandale" na www.tiwshop.pl/wandale 📬 Playlista na YT: pltools.info/face/PL3f-18rSHHCKR331z9Z64ZsUUZmEzVgZU

  • Nuta mega dla tych co kminia i mieli lipe na nietoperza

  • Słychać tylko serce jak wali, kozak

  • Wczoraj znowu popłynąłem znowu nie mam na nic floty❗ TiW 💪

  • Ehh kolejny się nawrócił xd

  • Kozak . spokojna nutka .!

  • W kryminale byl co drugi nie ma sie juz czym podniecac... Masz klase jak malo kto wymiatasz... Jestem twoim idolem i bede zawsze. Czas pokazac na co cie naprawdę stac

  • Zimek nawijasz jak malo kto ale dak se spokoj z tym kryminalem bo rzygac coe cbce i dla tego cie nikt nie slucha. Zenada

  • Agdzie Bolek bo strach do cb po towar przychodzić haha pamiętaj polecam koronę .

  • Takie se nie cpajta to nie bedzieta mieć problemów proste

  • No jest wszystko w porządku,jest dobrze,dobrze robią,dobrze wszystko jest w porządku.Jest git pozdrawiam całą Legnice,dobrych chłopaków i niech sie to trzyma.Dobry przekaz leci

  • Wojtek jak Ty zrobiłeś tak szybko taką formę ??

  • Rozjebałeś się koleszko

  • Kozak TPS

  • Pięknie jest i pompa🏆💪💪

  • Ta nuta to kocur, nie mogę się osłuchać.

  • To jest coś co chce cały czas słyszeć Wojtek więcej takich proszę 😇

  • Wojtek tps widać już wiara G.i.T u ciebie została zapomniana bić piony z festem jakim jest avi który ubliżał tobie jaki wszystkim Gitom Mało tego avi był kiedys Cieciem wiec już był skończony także Wojtku obyś kiedyś odczuł złe doświadczenia za Plucie na czyjaś Wiarę ⚒⚒🖕

  • Wojtek tps widać już wiara G.i.T u ciebie została zapomniana bić piony z festem jakim jest avi który ubliżał tobie jaki wszystkim Gitom Mało tego avi był kiedys Cieciem wiec już był skończony także Wojtku obyś kiedyś odczuł złe doświadczenia za Plucie na czyjaś Wiarę ⚒⚒🖕

  • Nie.wiem.nie porównuj mnie ewentualnie bedzie co.zle.przyjde z.pomoca

  • Dobrze wjeżdża sama prawda ile nocy się tak zarwało

  • Dobrze nawijają.

  • Wojtek tps widać już wiara G.i.T u ciebie została zapomniana bić piony z festem jakim jest avi który ubliżał tobie jaki wszystkim Gitom Mało tego avi był kiedy Cieciem wiec już był skończony kiedyś także Wojtku nie obyś kiedyś odczuł złe doświadczenia za Plucie na czyjaś Wiarę ⚒⚒🖕

  • Wojtek tps widać już wiara G.i.T u ciebie została zapomniana bić piony z festem jakim jest avi który ubliżał tobie jaki wszystkim Gitom Mało tego avi był kiedy Cieciem wiec już był skończony kiedyś także Wojtku nie obyś kiedyś odczuł złe doświadczenia za Plucie na czyjaś Wiarę ⚒⚒🖕

  • Znowu ten stan mnie dopadł.... ;-) Jest kocur ! Pozdro !

  • Kot

  • Przed snem wrzucałem nasenne prochy ale tru

  • 🤲🔗🚔

  • Penera Dresik NL Haga Latamy Piona Tps'ik

  • Kurva tps nie idzie słuchać

  • Ziomus rozjebal a nie Wojtuś kurwa

  • Siema

  • Po co Ty tak mordę krzywisz? Wygląda to komicznie a miałobyc gangstersko 😂

  • „Znowu ten stan mnie dopadł nie chce żyć już w kłopotach“ TiW poZdRówki 🔥😎

  • „Znowu ten stan mnie dopadł nie chce żyć już w kłopotach“ TiW poZdRówki 🔥😎

  • ty ale ten ziomuś dobrze leci.

    • TPS dawaj solo płyte jakąś prosze

  • Dobra nuta

    • Nie da się tego nie słuchać 👍💪

  • Każdy przez grzech zasługuje na wieczne potępienie. Są tylko 2 drogi, piekło i niebo (czyściec nie istnieje). Jezus Chrystus, Syn Boży przelał na krzyżu swoją krew za grzechy każdego człowieka. Pokutujcie i wierzcie w ewangelię. Jezus Chrystus jest jedyną drogą do życia wiecznego.

  • Mistrz .! 😍😍system zniszczony.!!! Cudeńko.!! 😍😍

  • elegancko TPS

  • Kolejna żenada okularnika

  • nie znam tego ziomusia ale kozacko razem wypadacie mega !!!

  • "Nie chce zyć już po płotach"

  • To trzeba ostrzec przed barbituratami ..bo ...pozamiatane

  • ziomuś wperdooolil kawalczyne ziomus

  • Z chęcią rozjebałbym system jeśli mówimy o byciu 🔥 TPS i Ziomuś , już rozjebaliście system 👊 aajak TEIWU

    • Vintageman jaki bit pltools.info/it/r2WAwKiT0Zloq9Y/wideo

  • Bit w stylu ak47, dobry

    • Zajebiscie wygladasz Tuptuś, obu do przodu z formą. Pozdro z Gliwic

  • Polecam docenić ciężka pracę artystów warto wspierać ekipę która z każdym wydaniem idzie zawsze wyżej, fajne pakiety na stronie TPS bluza płytka wlepy 🤔 czekam cierpliwie bo warto pozdro

  • Dobrych rezultatów TPSik;)

  • TPS dawaj solo płyte jakąś prosze

  • Nie da się tego nie słuchać 👍💪

  • Hehe wow brzydki ale te minki mmm ten pierwszy

  • Pozdrowienia dla TPS a tak dalej pomoc młodym to się liczy ✌️😝

  • Wojtus przeciez silownie zamkniete

  • Ale zajebisteeeee

  • Mistrzostwo.. Piona👊

  • Megaaa !!

  • Zajebiscie wygladasz Tuptuś, obu do przodu z formą. Pozdro z Gliwic

  • Vintageman jaki bit pltools.info/it/r2WAwKiT0Zloq9Y/wideo

  • Premier lourd !

  • wybitnie chujowe Panie TPS Nie lubię Pana twórczości jest wielu lepszych artystów na Pana miejsce

  • Petarda rap 💣 piona bratku 👊

  • Bardzo daje do myslenia...

  • Tuptuś przyjebal masy elegancko Zara będzie drugi murzyn

    • Kozak mordko nutka w sam raz na obecną chwilę

  • Znowu..

  • Śliczna ta piosenka to się czuje w sercu.

  • 🔥🔥🔥

  • "Znowu ten stan mnie dopadł no to zwinę i zajaram"

  • Znowu ten stan mnie dopadł!

  • Swoosh gang SB4EVER

  • To jest bardzo słabe sam o Tym wiesz

  • I to jest nuta !! poZDRo i do przodu.

  • Ehh szkoda gadać he

  • Ale przytyrał👌✌️

  • Ziomuś jaki poziom👊 PoZDRo

  • Koty totalne....👊🏼👌🏼

  • Niech ten stan nie dopada!

  • Kozak mordko nutka w sam raz na obecną chwilę

  • Taa

  • ✅🆒✌🏾🤙👌

  • Ładnie Wojtek przypakowal:) 3majcie sie ziomale :D

  • Kozak 😲

  • Pozdrowienia dla TPS a tak dalej pomoc młodym to się liczy ✌️😝

  • Szacun mordo👊

  • Więcej przekazu mają te reklamy w pierwszych minutach niż ci Panowie

  • Kurwa ziomus jak Harry Potter 😅

  • Ajjj rozjebane ❤️

  • Urosłeś Wojtek, nuta kozaczek raczej, nic nowego cały czas słyszę progress 🤠✌

  • Tak żeś nam to z życia wyciągnął Mordeczko. Pzdr. 👊

  • Ależ to siedzi ♨️

  • wpierdolił się w doping bo zmęczyło go już ćpanie

  • TUPTUŚ KOCHAM CIĘ ALE TA NUTA TO GNIOT!

  • Zajwbiste

  • 🔥🔥🔥

  • Sztossss w cbuj

  • Gitara gra 👍

  • Kozaczek Replay !! 👊👊

  • 💪🤜🤛

  • Ziomus umyj włosy bo tak tluste ze frytki można smażyć

  • sztosss!