5 SEKUND PODRÓŻE *PONCZEK KRÓL*

Opublikowany 6 cze 2021
WYPROWADZAMY SIĘ: wksklep.pl/kategoria/supleodz...
WYPROWADZAMY SIĘ: wksklep.pl/kategoria/supleodz...
WYPROWADZAMY SIĘ: wksklep.pl/kategoria/supleodz...
𝘾𝙕𝙔𝙏𝘼𝙅 𝘿𝘼𝙇𝙀𝙅 ⬇⬇⬇
Nasze kanały: WKSKLEPPL (wszystko o naszym biznesie): bit.ly/sub-wksklep (link skrócony)
Kuchnia jedz co chcesz: bit.ly/sub-kuchnia (link skrócony)
Warszawski Koks: bit.ly/subskrybujwk (link skrócony)
Ekipa WK: bit.ly/sub_ekipawk (link skrócony)
SakerWK *merytoryka treningowa* - bit.ly/SakerWK-yt (link skrócony)

------

Ustaw logo WK DZIK na zdjęcie profilowe: produkt.wkdzik.pl/399aGXU (link skrócony)

------
Produkty, których używamy na co dzień:

Oryginalne koszulki DZIK®: bit.ly/33X2chV (link skrócony)
Ważna i działająca suplementacja: bit.ly/2MExfJR (link skrócony)
BIAŁKO Dobre WHEY™: bit.ly/2zhA62O (link skrócony)
CYTRULINA SMAKOWA PREMIUM: bit.ly/2Zf8g6F (link skrócony)
KREATYNA SMAKOWA MONOHYDRAT: bit.ly/2L5egVK (link skrócony)
BOMBA💣💣💣 - NAJMOCNIEJSZA PRZED-TRENINGÓWKA: bit.ly/2LanaRO (link skrócony)

Instagram:
WKSKLEP: wksklep
WK: warszawskikoks
Ponczek: ponczek_end...
Owca: owcawk
Saker: sakerwk
Robercik: robercik_dy...


Współpraca komercyjna: wk@wkdzik.com

Komentarze

  • WYPROWADZAMY SIĘ: wksklep.pl/kategoria/supleodzywianie WYPROWADZAMY SIĘ: wksklep.pl/kategoria/supleodzywianie WYPROWADZAMY SIĘ: wksklep.pl/kategoria/supleodzywianie

    • Qa

    • NIE PATRZ NA MÓJ AVATAR!

    • @Izabell Now bo oglądam ich filmy praktycznie od początku i widać zgrzyty Ale mogę się mylić

    • Zamówienie złożyłam dnia 31.05 na bluzę i opłaciłam a paczki jak nie ma to nie ma! 🙁 Ale mi to jakość obsługi 😬

    • @Speedy dlaczego tak uważasz?

  • 8:00czym? XD

  • Robur ostatnio przepierdala we wszystkim jak leci to musi się podbudować, kurwa gorzej się to oglądało od ponczka za czasów jego "żartów"

  • Kiedy wyrzucicie tego wkurwiającego Ponczka z tego programu? Blazej powinien go retuszować albo wycinać i tyle. Niech idzie na MMA, ciekawe czy tam taki wygadany jest 🤨

    • 14:52 "Darmowe pytanie prawie zemdlał kurwa" XDD

  • Saker : ,,chuj mi w dupe bo ja to powininem wygrać '' xD mam nadzieje że ktoś mu powiedział o tym ,że ostatecznie wygrał :p

  • 21:55 Mógł zajebać tak: Muzeum chealse Muzeum Manchester city Muzeum Manchester united Jeśli źle napisałem to sorki A chuj to w Londynie to jebac

    • Legenda głosi że robur kiedykolwiek odpowiedział chociaż na jedno pytanie w 5 sekund XDD

  • Żółte karteczki dla ludzi z żółtymi papierami 😆

  • 13:36 co to za nutka?

  • Saker : ,,chuj mi w dupe bo ja to powininem wygrać '' xD mam nadzieje że ktoś mu powiedział o tym ,że ostatecznie wygrał :p

  • Ponczu dobrze powiedział, że Ronaldinho jest z Paragwaju. #JESTEŚMYzPONCZKIEM

  • #jestesmybezpaczka

  • Robur odpierdala ci od tego tescia przestań kurwa brać to gówno bo głupszy jesteś niż kurwa grubszy

  • Co to za garnitur?! Prosze wypier..... Hahaha

  • Panowie czekam na Airsoft battle ;) Zróbcie coś takiego jak na Dude Perfect

  • Ponczu dobrze powiedział, że Ronaldinho jest z Paragwaju. #JESTEŚMYzPONCZKIEM

  • Roburowi o żółtą pizdę chodziło

  • 🌸🌸💎💎💎💎💎💎💎💎✅✅✅✅🍀🍀🍀🍀🌸🌸 *Bóg pokazał swoją miłość do nas, wysyłając swego Syna, Jezusa Chrystusa, który umarł i zmartwychwstał, aby dać nam życie wieczne.* *Obiecał również, aby uzdrowić swoje ciało.* *Jeśli wyznajesz ustami Pana Jezusa i wierzysz w swoim sercu, że Bóg wskrzesił Go z martwych* *da ci życie wieczne* *(spójrz w niebo i zapytaj go)*

  • To nie jest tak ze kazdy zestaw pytan to inny poziom trudności ? Bo te Robura to trudne

  • #jestesmyzpączkiem

  • 14:52 "Darmowe pytanie prawie zemdlał kurwa" XDD

  • Legenda głosi że robur kiedykolwiek odpowiedział chociaż na jedno pytanie w 5 sekund XDD

    • @yaliso gioouy Dawno nie było! 🥳

    • Może jakiś odcinek z ruchu ust? 💪

  • czemu sobie nie zapisujecie wynikow nigdy.... po chuj to nagrywacie .... remis a owca sie cieszy ze zwyciestwa a reszta tez zjeby siedza cicho.... :D

  • #JESTEŚMYZPONCZKIEM :DDD

  • powinniście nagrać jeszcze raz filmik kłamstwo czy prawda

  • 17:05 do konca xDDD

  • Saker: rekin jest rybą?

  • 9:07 xdddddddddddddddddddddddddddddd

  • Saker : ,,chuj mi w dupe bo ja to powininem wygrać '' xD mam nadzieje że ktoś mu powiedział o tym ,że ostatecznie wygrał :p

    • Co za oksy ma saker? Zajebiste są, ktoś coś?

  • Dzika w zoo xD U mnie kilka tygodni temu latały po całym mieście, 2-3 razy w tygodniu napotykałeś idąc gdzieś. Pozdrawiam xD ps. Większość odstrzelili 👻

    • Te wasze reklamy są zajebiste💪👊

  • 13:35 xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • #jestesmyzponczkiem

  • Co za zegarek ma Saker?

  • w następnym odcinku Robur się wkurwi i wszystkim trzem wpierdoli xD

  • Premia dla montarzystów

  • Kiedy w czołko zagracie?

  • Uwielbiam owce 😂

  • Może jakiś odcinek z ruchu ust? 💪

  • Dawajcie jeszcze czółko, jedna z najlepszych serii na tym kanale

  • 21:51 tu Ponczkowi chodziło raczej o to, że chyba z rokt temu go złapali na granicy z podrobionym paszportem paragwajskim i siedział w więzieniu chwilę

    • formuła się znudzi że siedzą na tym kolorowym gąbczaku. hihihihiihihihihihihih

  • #JESTEŚMYZPĄCZKIEM troche późno ale jest xd

  • 9:18 Bory Tucholskie, pozdrawiam.

  • Robur co odcinek udowadnia, że z chłopaków jest najgłupszy

  • Wolny Kurdystan

  • Co za oksy ma saker? Zajebiste są, ktoś coś?

  • Te wasze reklamy są zajebiste💪👊

  • Czemu YT pokazuje mi takie gówno?

    • Wymień 3 kraje z końcówka "ia" - Tanzania Australia Austria. Pączek tak oszukał że nikt się nie zczaił

  • 2:29 saker wytyka rasizm 2:56 skosna pizda Robur w formie, szkoda owcy. No i saker w garniaku komedia ^^

  • Jakie żubry bizony

  • Kurwa ale jebane hapy po metce

  • Robur coraz głupszy się robi już ponczek z siebie takiego głupiego nie robi

  • Zrobcie odcinek bez ponczka for kontent

  • kalkulator jest też na baterie słoneczne

  • 5 sekund najlepsze odcinki :) ...SPONSORZY NIECH ŻAŁUJĄ!!! 🔥🤣🤭😎

  • 7:14 Pakistan

  • Szanuję ten program. Oni są śmieszni w tym co robią i jako jedni z niewielu się nie męczą aż tak przed kamerą, chociaż powinni zacząć więcej w terenie działać video bo zaraz ta formuła się znudzi że siedzą na tym kolorowym gąbczaku. hihihihiihihihihihihih

  • Kurwa te wasze reklamy mnie rozpierdalają :D Kisnę zawsze jak ogór.

  • #podwyżkadlamontarzysty

  • 17:10 Wiem kto oglądał ten odcinek. Fan Ponczka: wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,27172100,usa-chcial-za-wszelka-cene-uciec-przed-policja-rzucil-w-policjanta.html

  • Jak najwięcej 5 sekund to jest piękne

  • owca: ściemniłbym brazen, tym czasem moje krzesło z tym samym napisem w rogu pokoju: jak?

  • Ale super odcinek oby tak dalej

  • Wymień 3 kraje z końcówka "ia" - Tanzania Australia Austria. Pączek tak oszukał że nikt się nie zczaił

  • ja pierdolę poczu jest tak spocony że aż się rzygać chce a chuja się zna XDDDDDD

  • 14:00 Bo najlepsze zawsze zostawia się na koniec :D

  • #jesteśmyzPonczkiem

  • 9:05 :DDDD

  • Ponczek: Rozumiem biegun. Owca: A około rozumiesz? To lecimy dalej.

  • 9:04 ktoś wie z jakiego filmiku jest ten skrzat? Znaczy się podejrzewam ze to skrzat XD a teraz na fejsie w memach obrazkowych mi wyskakuje i jestem ciekaw ktoś coś wie?👀 będe bardzo wdzięczny!

  • Wstawka jest przez kotem

  • Panowie a może jakieś zawody w pływaniu ?

  • W biznesie jesteście zajebiści. I wielkie brawa za szerzenie wśród ludzi młodych chęci do uprawiania sportu. Ale wiedza ogólna i logiczne myślenie to u was kurwa dno.

  • Australia to nie kraj xd, tylko kontynent, ale wiadomo w pospiechu tez bym tak powiedzial :D

  • WYMIEŃ 3 SŁAWNE PSY

  • 13:30 XDDDD

  • #jesteśmyzponczkiem

  • Panowie widzę, że nie ważne jaka kategoria, poziom wiedzy jest niski 😂 czy to język polski, czy historia, czy geografia 😂

  • #jesteśmyzponczkiem

  • Kurwa dziki też mamy w Olsztynie 😂🐗

  • Co do jezior... W samym Olsztynie mamy 16 jezior. Zapraszam Panowie. Poznacie nazwy 😉

  • Robur co za pytania dawal dla owcy 😂😂😂

  • Robur żenada totalna

  • Jebac ponczka

  • Jakiś filmik ze strong ekipą, POZDRO

  • Sieeemaaaa

  • 23:46 KOCHAM XD

  • 3 ostatnie słowa filmu podsumowują cały odcinek pzodro!

  • Sterydziarze jebani!!! 😭

  • Dawajcie dziewczyne w 5 sekund hahaha

  • #jesteśmyzPonczkiem

  • Panowie, dajcie sobie spokoj z tymi 5 sek, bo w glowie za duzo nie macie i osmieszacie sie brakiem wiedzy...

  • Murem za Ponczkiem!

  • NIE PATRZ NA MÓJ AVATAR!

  • Nigdy żaden z Was nie sprawił bym go indywidualnie śledził czy naśladował, pomimo tego, pojedyncze hasła są mi bliskie(JTCNW). Jednak jako całość, ekipę którą tworzycie, Wasz feeling między sobą, i klimat jaki robicie wspólnie, sprawia, że oglądanie Was daje mi masę dobrej zabawy, i nastraja pozytywnie. Tak jak są ludzie którzy swoją aurą sprawiają, że samo przebywanie w ich otoczeniu daje bardzo dużo, tak Wy jako ekipa dajecie mi to czego nie potrafię nazwać, a co sprawia że jest mi po prostu lepiej w tym smutnym jak pizda mieście.

  • #jestesmyzponczkiem

  • Kurdystan to nie kraj byczki

  • #żejesteśmyzPonczkiem

  • pltools.info/put/oAOcVktamU3uA6A7UQt9Gg.html

  • Nagrajcie typy wyników euro 2021

  • #Jesteśmy z Ponczkiem

  • Pączek jak płaczę, że nie wygrał 😂😂😂