ROBERT MAKŁOWICZ POLSKA odc. 40 "Podlasie, centrum świata".

Opublikowany 30 kwi 2021
Trzeci odcinek z podlaskiej serii, a drugi z okolic Puszczy Knyszyńskiej. Zobaczycie w nim Państwo między innymi, gdzie planowano zbudować nowe Jeruzalem, a także mnóstwo lokalnych specjałów kulinarnych.
Fani moi drodzy dołączajcie do ZENteam i korzystajcie z jakże polsko brzmiących cashbacków instant, ZEN Care i o rok przedłużonej gwarancji na elektronikę.
Azaliż poruszeni zostaliście to klikajcie w link i powołujcie się na mnie, bo z kodem macie 4 miesiące za darmo.
Link do rejestracji karty www.zen.com/?ROBERTMAK%C5%81OWICZ&Influcer&Awerness_PL
Kod Rabatowy: MAKLOWICZZEN
#RobertMakłowicz #Makłowiczpodróże
Więcej filmów z moim gotowaniem znajdziecie pod tym adresem ➡ pltools.info/face/PLpTn8onHfnD38DFXzDbvOB6ewOeNkeEu_
Zasubskrybuj kanał, dzięki temu będziesz na bieżąco z naszymi filmami ➡ pltools.info_official
Jestem dla Was dostępny na Facebooku ➡ robertmaklowiczofficial/
Moje unikatowe zdjęcia zobaczycie na Instagramie -➡ robertmaklowicz_official
Jeżeli chcielibyście kupić moje książki zapraszam pod ten adres ➡ www.maklowicz.pl/pl/ksiazki

Komentarze

  • w każdym miejscu powinno się tak witać wysokiej sławy konesera żywności i podróżnika: Roberta, Witolda Makłowicza

  • Bylem tam.W Kundziczach Dymek ma moja szwagierka.Podlasie Bardzo no sie Podoba.Ontario w 2019 Roku I zbieralem grzyby.Teraz przez ten Covid ciezko sie grzikolwiek ruszyc.Najlepsza to babka ziemniaczana.

  • Żubry występują też w okolicach Mirosławca 😊

  • "pier**na" stakanczyka bez popity))

  • Makło,weź przypomnij swoim widzom,jak płakałeś,kiedy cię z telewizora wywalili popisowcy.

  • xd

  • Jak można udawać kocham polskie, Podlasie i takie tam dyrdymały Jaka piękna przyroda i tradycja A po cichu podprogowo z miną niewinną machając widelczykiem w dloni podsówać Polakom myśl że trzeba ten okropny PiS zniszczyć Bo on pomaga najbiednieszym a to się nie podoba naszym starszym bracim w wierze i naszym niemieckim fratrom. Jest jak ten matrymonialny oszust

  • Like za "Kaczor"-a.Ruch 8 gwiazd pozdrawia.

  • Omacie hujjjj ale ma fajnie

  • Podał si do tego z tvp1

  • KC

  • Z Anią na wsi nie ma to tamto .... 😎🤣🤣

  • *ależ on żre koperek* odtworzę twoje placki mistrzu Podlasia

  • Szkoda że można dać tylko jedną łapkę w górę, to co Pan robi dla kultury i pamięci Polskiej jest nieocenione, dziękujemy!

  • To wszystko zmieniło niebanalnie mój pejzaż na świat tak samo Jak Pan Robert zmienił moje podejście do geografii i gastronomii czego i państwu z całego serca, serdecznie życzę.

  • Pochodzę z Podlasia 😀🖤

  • STĄD !!!!!!!!!!

  • Co koleś ma gadkę hehehe. Uwielbiam 😊

  • na Podlasiu zawsze cudowni ludzie

  • Aż się łezka zakręciła , jakbym widziała dom mojej babci i moje szalone cioteczki podczas zjazdów rodzinnych . Klimat nie do opisania . Kocham podlasie ❤️

  • A ogóreczka kisłoho dać 😄

  • Poetycki i nostalgiczny pejzaż polski.I pyszne placki ziemniaczane,delicje.Pozdrawiam Podlasie i p.Roberta.

  • Nei ruszyłbym niczego co teakie cFelebryty same robią do jedzenia. Nigdy

  • 26:10 Pasztet? Nie babka Buhahahahahaha

  • Mi Podlasie kojarzy się tylko z maturami (wszyscy wiedzą dlaczego), ale Pan zmienił trochę mój punkt widzenia...

  • Daj Boże zdrowie! i nikt tam nie wstydzi się, ani nie boi pięknie, uroczo się przywitać. Pozdrawiam

  • ja mieszkający na podlasiu: ,, ahh, czuje Się doceniony..."

  • bulbaszami w Białorusi żadne danie się nie nazywa. To obrzydliwe miano, którym określano białorusinów w wojsku radzieckim (poza wojskiem też). jedyne "danie" pod tą nazwą to wódka Bulbasz. Pewien wytwórca wpadł na taki "mądry" pomysł.

  • Próbuję od kilku dni dodzwonić się do agrutorystyki w chlewie i nikt nie odbiera. Ma ktoś jakiś namiar na nich...?

  • Ale Robert smaka zrobiles.

  • Robert Makłowicz + Magda Gessler = miłość

  • 21:00 i ponad typowe babki Podlasia 🤣

  • Robertem Makłowicze Legenda i Chuj.. Bo to Prawdziwy Polak :]]

  • Gospodynie w maskach to smutny widok...

  • Jeden z piękniejszych odcinków, kłaniam się nisko panie Robercie

  • 25:25 maklowicz ostro nakurwiony, ta babuszka go mocarnie załatwiła bimberkiem

  • Może ktoś zechce pomóc siostrom Siemińskim, fundacja Siepomaga. Aż żal patrzeć, jaki los je spotkał, a na pomoc instytucjonalną nie mogą liczyć. Dobro do nas wraca, zawsze.

  • I ten tytuł.

  • Puchacz - Bubo Bubo

  • Jaki typ ziemniaków jest najlepszy do placków :)? Ewentualnie jakie gatunki są the Best? :)

  • Mamy krzyż Katolicki, mamy Prawosławny i ...mamy brzozę Smoleńską chciało by się rzec :-D :-D :-D

  • Niesamowity odcinek

  • Słucham Pana Makłowicza przed snem i śpię jak dziecko

  • Wspaniałe kobiety. Już sobie przyrzekłem, że nie chcę p0lki, ale chyba skuszę się na Podlasiankę :D

  • 15:35 ale szczęśliwi ludzie tam mieszkają. Miło popatrzeć

  • Kiedy jedziesz na Chorwację? My jedziemy 14-25.05.2021

  • Kto się zgodzi z tym, że Pan Makłowicz jest cudowny?

  • Panie Robercie uwielbiam pana.

  • A tymczasem pani Janda mówi że czuję się jakby ktoś na nią nasrał Nie wiecie kto?

  • Ten to ma piękne życie.

  • Tym czasem ja tam mieszkający ▼・ᴥ・▼

    • Szkoda ze nie robiono programy z gotowania tych pyszności przez Panie. Ale może.....? Trzymajcie się ciepło. 😂❤

  • Więcej z Podlasia Panie Robercie

  • Ja pierdziele, ten człowiek to LEGENDA!

  • Ciesze sie, ze przez 10 lat mieszkalem na Podlasiu

  • Bimberek to najlepszy afrodyzjak. Maklowicz sie rozzuchwalil pod koniec az babeczki sie zarumienily pod maseczkami... Klimat jak u Babci na urodzinach za mlodego. Piekny odcinek! Dziekujemy Panie Robercie!

  • Panie Makłowicz, Jędruś D. mówił że Polska to kraj dwóch kultur (judeo-polonia) więc ktoś tu kłamie albo on albo Pan ;)

  • Jeszcze fajniej jest po łacinie puchacz - BUBO BUBO

  • Polacy Rodzimowiercy też są

  • oglądanie Makłowicza bez pełnego brzucha to tortura

  • Zazdroszczę gąsiorowi z Podlasia, który sobie oglądał jak Pan Robert gotuje i opowiada, pozdrawiam ;d

  • Świetny odcinek Panie Robercie. Jak zawsze z resztą!

  • Panie Robercie jest pan GIT ! Pozdrawiam :))

  • prostość w pozytywnym słowa znaczeniu to coś CO ZJEDNUJE PANU ROBERTOWI WIELU FANÓW

  • Miło się ogląda Pana do śniadanka, naprawdę umilił mi Pan ranek

  • Co za cudowne dziewczyny.. Pan Maklowicz fenomenalny. Zdrowy apetyt , poczucie humoru.....( tak trzymać to jest wspaniałe ) obejrzalam ten odcinek z duza przyjemnoscia.. Lubię jeść i karmić. Lubię ludzi , ktorzy normalnie i z przyjemnością jedzą. To jest wlasnie Nasza Polska... Kola Gospodyń to nasze dobro i swiętość. Buziaki dla wszystkich. Szkoda ze nie robiono programy z gotowania tych pyszności przez Panie. Ale może.....? Trzymajcie się ciepło. 😂❤

  • i te 40 ludzi siedzi w tym budynku i obserwuje jak makłowicz je XD

  • Wschodnia gościnność, aż nogi od stołu się uginają :D

  • jak to szczypiorek jest nie jadalny? nawet teraz choduję w domu cebule i podjadam od czasu do czasu szczypiorek z niej

  • ...co w nim widzicie ?...przecież to dupek wypromowany przez TV, a nie przez ludzi...z tym jego pitraszeniem, nie zawsze jest OK...

  • Pan w zdrowiu jak najdłużej , żeby móc tworzyć dla nas filmy. Pozdrawiam!

  • zarąbisty odcinek dobre bo POLSKIE

  • Nie ma reklam. Coś nowego.

  • Maklowicz zawsze na propsie

  • Panie Robercie wspaniale sie Pana oglada pozdrawiam

  • Puszcza Knyszyńska - POLECM i Zapraszam .

  • podlasie to tam gdzie przecieki maturalne są co roku

  • Świetny odcinek!

  • Uwielbiam go , Robert jest gienialny !!! Ale najlepiej to sie uśmiałem z tych maseczek , cały czas w maskach a na końcu bez aby cos zjesc , to na cholere wogóle te maski ???? Cyrk

  • Aż czuć zapach przez ekran, głodny się człowiek robi ajjj 😀

  • Kocham ten sport!

  • Panie Robercie, szacuneczek :)

  • Coś tym Paniom przykleiło się do twarzy :-(

  • PROSZĘ ŚCIĄGNĄĆ TE MASKI, PRZECIEŻ TO JEST ABSURD!!!!!!!!!!!!!

  • Robert Tym Gabrysiem gąsiorem wygrałeś cały odcinek ..... miło mi bo tak mam na nazwisko ;)

  • LOVE POLAND

  • Nawet Makłowicz, przy kuchni, musiał zgodnie z dyrektywami, błysnąć antyrosyjskością. Nie wspomniał ile wsi wymordowali Niemcy, ale wymyślił ruskiego, który strzelał do figurki. Kurestwo kuchenne.

  • Widać że Mistrz pod koniec już był wycięty!!!

  • Cześć, jaka odmianę ziemniaków do tych placków polecacie ?

  • Panie Makłowicz, cudowny wstęp pełen tolerancji bez stereotypów oraz uprzedzeń na tle narodowościowym i religijnym. Ludzi tak postrzegających otaczającą nas rzeczywistość potrzeba na całym świecie! Cudownie, że zawitał Pan do Internetu. PLtools zyskał nie gwiazdę, a prawdziwą Perłę, istny Diament!

  • Panie Makłowiczu jest Pan the best :D

  • Panie Robercie, uwielbiam Pana. Ale, z całym szacunkiem, proszę pamiętać, że do Polaków, oprócz katolików, prawosławnych, ewangelików, muzułmanów i żydow, zaliczają się też ateisci. Z poważaniem -Kalina z Zakopanego

  • Az sie popłakałem ... mieszkam w UK od 16 lat , gdyby Anka dałaby mi tego bimbru tak z 20 litrów pomnik jej stawiam ! I te jedzenie obyście zawsze byli zdrowi wszyscy , dziękuje !

    • @Marcin Pweda są tutaj jeszcze ludzie, i to niemało, którzy są wierni Polsce. O UK przez delikatność nie będę się wypowiadał. Po 36 latach wróciłem zeszłym roku ze Stanów Zjednoczonych. Tam jest po prostu tragedia.

    • Mark G do kraju chyba tamtego bo ten co jest po 1990 to nie wiem co to jest ?

    • Stójka Łaskarzew to przenośnia , metafora pomnik w sensie holdu składać komuś hołd za coś w formie pomnika Haha na cmentarzu

    • Norwid pisał: "Do kraju tego, gdzie kruszynę chleba. Podnoszą z ziemi przez uszanowanie. Dla darów Nieba.... Tęskno mi, Panie..."

    • A póki co stawia pan pomniki na cmentarzach w Anglii

  • Super filmik! Pozdrawiam!!!

  • piękne

  • super facet podziwiam od zawsze

  • Kurczę, przekonał mnie Pan. Muszę jechać na Podlasie!

  • Wzruszyłam się, piękne przekięnie ukazać piękny region jakim jest w rzeczywistości przez tak wspaniałą osobistość

  • Straszne te maski, naród zniewolony.

  • Coś wspaniałego. Wzruszyłem się szczerze i rzewnie Panie Makłowicz

  • ale z ciebie szef B)