Łobuzy - Pupy (Oficjalny Teledysk)

Opublikowany 15 mar 2016
Ich poprzedni singiel "Ona czuje we mnie piniądz" to hit, który osiągnął wynik 45 000 000 wyświetleń. "Pupy" to nowy singiel grupy Łobuzy, który z pewnością osiągnie podobny wynik.
►Singiel na Muzodajni►bit.ly/lobuzypupy
Polub nas na:
FACEBOOK - LOBUZY
INSTAGRAM - LOBUZAGRAM
KONCERTY:
+48 600 986 414
lobuzy@izzimedia.pl
TEKST:
Jest taki magnes, co przyciaga uwagę
Jest taka szynka, której nie kupisz na wagę
Każdy lubi jak się trzesie, każdy dotknąć tego chce
To są najważniejsze mięśnie
Chcesz jak Reksio szarpać je
od Czikago
Aż po Radom
Od San Francisco
Po Białystok
Od Maroka
Do Sanoka
W Hollywoodzie
Czy w Ostródzie
Nie ma rady na poślady
Lubię pupy
Twerk twerk
Misia bela
Chude uda
Śniada cera
Twerk twerk
Misia Basia
Tegoroczna Miss Podlasia
Jest takie zwierzę, które budzi się w sobotę
Jest taki sport, w którym rzuca się okiem
Jest taki wzrok co przenika przez ubrania.
Jest taka dama, co sie buja jak Rihanna
od Czikago
Aż po Radom
Od San Francisco
Po Białystok
Od Maroka
Do Sanoka
W Hollywoodzie
Czy w Ostródzie
Nie ma rady na poślady
Lubię pupy
Twerk twerk
Misia bela
Chude uda
Śniada cera
Twerk twerk
Misia Basia
Tegoroczna Miss Podlasia
Nie ma rady na poślady
Lubię pupy
Twerk twerk
Misia bela
Chude uda
Śniada cera
Twerk twerk
Misie pysie
Cała pupa trzęsie ci się
Booking koncertów:
+48 600 986 414
lobuzy@izzimedia.pl

Komentarze

  • Uwielbiam Twoje piosenki - dzięki nim czuję się lepiej 💓

  • Dobre. Remix kilku piosenek i nowej. Dobre połączenie. Brawo. 👍👍👍👏

  • Uwielbiam wasze piosenki raz byłem na waszym koncercie w ropczycach

  • omg

  • kto 2021?

  • Super 😜

  • Dobra pesma! Veliki, ogromni pozdrav od srca❤

  • Kolega pyta o Instagram tej nauczycielki.

  • To jest bardziej zajebiste niż np. marek-kukuryrza

  • Kto 2021?

  • To ma już 5 lata a ja dalej tego słucham👍👌😂

  • Jezu 21 rok

  • Niezłe szaleństwo chłopaki

  • ja tu wracam co roku posluchać jak bas rozwala

  • Ta piosenka nigdy nie umrze

  • Gry na telefon dotykowy telefon dotykowy telefon komórkowy z oo w likwidacji warszawa tylko t u mnie w ogóle nie Dziękuję ty i ja chcę y nie tylko jeszcze dziś to że muj nie tylko to że muj

  • 2021??

  • 2021? 😗✌🏻

  • 👍

  • Jest taka szynka ktorej nie kupisz na wageee😜😜😜😜😝😝😝😄😄👊

  • Tradycja na każdej dyskotece Niedawno wróciłam z obozu szkolnego i tam wymyślili nam taniec do tej piosenki :D

  • lol mieszkam w ostrodzie XDDDD

    • No i to jest piosenka właśnie o Tobie byku XD Nie ma za co

  • Weee to już pięć laaat! Wraca na rejonyy ta piosenka! Niewiem jak u was ale u mnie będzie tu często odtwarzana piosenka w wakacje przy ogniskach i wgl😂😂❤️

  • gdybym ja miał taką nauczycielkę to kurwa nie spał bym na lekcji XD

  • Kurde kocham wracać do tej piosenki

  • grddxsr6hfcg gugfguyotktorkrottkototiittktktkyjytfptltlglglt tlglytptyyttyuuuiiiiitttcdsdyyytsrrtyyuuuuu6yytyyyyhhhhgfgbggbgtt55ytttgvvgt4444gggggg

  • Legenda głosi , że nadal dajecie ❤ to prawda?

  • Fajna muzyczka daje like

  • 💖Wow💖

  • Kto 2021?

  • muj bit zajebiste

  • Kurde 2021 żadzi xD

  • tren de tapado

  • vai toma nucu

  • Nw spytaj o dowód to się dowiesz

  • Git piosenka

  • To jest najfajniejsze piosenka jaką słuchałam

  • kto 2021?

  • 2021?

  • Kto 2021???

  • ŁOBUZY to JEST SUPERR 💋💞💕♥️♥️♥️💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

  • kto w sylwestra

  • kto lubi tą piosenke? daje like!

  • Widać jakim bitem wzorował się jacuś w piosence "Psy" xD

  • Cz oni mają 16 lat?

  • Fajna piosenka

  • NIE MA RADY NA POŚLADY 😎🤙

  • Dupa

  • Chicago 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🍺🍻 San Franscisco🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  • Kto 2k20 daje👍

  • Kocham

  • Hahaha już minęły 4 lata a ja nadal słucham 😂😂❤️

  • 😈😎

  • dziwne ze w dzisiejszych czasach nie ma z 50mln wyswietlen gdy takich sie nut wlasnie slucha :D

  • I desided to type a random letter in and see what I get. I chose ł. I just want to know why there is kids in a video like this lol. I only speak English btw.

    • @Łobuzy TV lol you got that right! XD

    • Still not as bad as „Cuties” right? 😂

    • @Łobuzy TV The United States 🇺🇸

    • Thats us as kids in school ;) Where are you from?

  • yFFghgyg%gll Nnkkklko0olliiiikk jjikoilo

  • Zajefane pozdrawiam

  • Dtd9d

  • Jest taki wzrok co przenika przez ubrania

  • Super

  • NIE MA RADY NA poślady

  • Kocham to lubie pupy

  • to jest epickie

  • Nieźle

  • Dobre wfhuj

  • TO JEST BARDZO Głupie ale nawet smieszne

  • Kto z 2020? daj like zebym wiedział

  • Pozdro dla was

  • Od 2:34 najlepszy moment😏

  • Szczeze... To jak się napierdole to słucham tego (Sopot) na pełnej kurwie....

  • Produkcyjnie najlepszy kawałek w muzyce elektronicznej. kshmr, dj snake i skrillex mogą się schować.

    • @Łobuzy TV I słusznie ;)

    • Sonny jest tego samego zdania 😂🙏

  • Zajebiste o: o.o. 😮😮😮😗😗😗

  • Kto z 2k 20? XD

  • Tańczyliśmy razem z opiekunami do tego na obozie gahah

  • Japierdole

  • 4 lata minęło jak jeden dzień a nadal podoba się

  • Jcccchchcfhdhchddjdjcjc ubić chch

  • Super :-)

  • Chcesz jak Reksio szarpać je XD

  • To ma 4lata a ja to cały czas słucham

  • I like this

  • Od san francisco po Biały stok NIE MA RADY NA POŚLADY TWERK TWERK CHUDE UDA SNIADA CERA TWERK TWERK MISIA BASIA TEGO ROCZNA MISS PODLASIA (KTO W 2020 ŁAPENCJA W GÓRE POZDRO)

  • Jpdl

  • Edukacja + erekcja... Połączenie wybuchowe...

  • 13r

  • Pkf

  • Mega muza 💪😂💪💪💪😍🤔😍😍 podoba mi się

  • Super Muzyka 🌈🌈💪💪💪

  • Kurwa klasyk

  • Kto z 2020 zy czerwca

  • Comentário em português foda-se

  • 2:24❤

    • 2:04 najlepsze się zaczyna

  • ❤️💖💖💖💖💖💖💖💖💖❤️❤️❤️

  • Płytka grubasa

  • Do szkoły do szkoły

  • a

  • Twerk twerk misia basia tego roczna miss kutasia nwm jak mi to wpadło xddd

  • Łobuzy yt

  • 😍 Lubie pupy

  • Moze robie zle sie czuje