RIP SCOTTY & LEEO - Na Pół feat. Siles, Arek Grygo

Opublikowany 22 kwi 2021
GUGUSHOP ➡ www.gugushop.pl/
Grupa FB GUGU MOVEMENT ➡ bit.ly/35RjlKo
RIP SCOTTY IG ➡ rip.scotty
RIP SCOTTY FP ➡ iamripscotty
LEEO IG ➡ leeo_707
LEEO FP ➡ leeobeats
Arek Grygo IG ➡ arekgrygo
Siles IG ➡ sileslbc
GRRRACZ IG ➡ grrracz
Artysta ➡ RIP SCOTTY, LEEO, Siles
Tytul ➡ Na Pół
Tekst ➡ RIP SCOTTY, LEEO, Siles
Muzyka ➡ LEEO, RIP SCOTTY
Fortepian ➡ Arek Grygo
Mix ➡ GRRRACZ
MGMT ➡ Sebastian Romański
mgmt@pillowride.pl

CONCEPT & PRODUCTION: VRACTAL @vractalvid
Director & DP: Vractal
Producer: Sebastian Romański
1AC: Aneta Bochnacka
2AC: Damian Trojan
VHS: Sebastian Jaskowiak
Gaffer: Aram Jesajan
Sparks: Bartek Gaczyński, Marcel "Emes” Szymański
Post Production: Igor Kaczmarek
Dresser: Ola Bajer
Dresser Assistant: Dominika Konik
Hair Stylist + MUA: Alisa Styslavska Fiuk, Inga Skrzyszowska
Stage Hand: Karolina Piróg
Cast:
RIP SCOTTY, SILES, LEEO, Klaudia Jagiełło, Daniel Kaczmarczyk
Suppliers:
Camera: KOI RENTAL
Light: HELIOGRAF
Special Thanks: Wojewódzki Dom Kultury w Kielcach
#RIPSCOTTY #LEEO #SILES

Komentarze

  • "Byłem głupi, wiem i zapamiętam Nasze zdjęcia palą we mnie dziury w czułych miejscach Więc je palę, by móc nie pamiętać Ciągle wracam, gdy jest pełnia, czuję, że tu jesteś, wróć Czuję, że wciąż jesteś tu, już tak długo czuję chłód.."

  • To jest cudowne!⚡️

  • Cudo

  • Co jak co RIP SCOTTY rozpierdol ale LEEO trzeba też docenić bo też dobrze leci

  • Dobre

  • pltools.info/it/roVvpqmltImisLQ/wideo

  • Łapka w górę dla zasięgu aby więcej osób mogło to usłyszeć. Mega 🥰

  • Fajna muza

  • Piękna piosenka ❤️

  • Po Borderline myślałem że już nie da się bardziej rozpierdolić, a tutaj proszę Trzymam za chłopaka kciuki, bo ma potencjał i cieszę się, że GUGU daje szansę młodym artystom

  • Kocham GUGU🖤💗🕷️🟩

  • siles rozjebał

  • Wrócę tu za 20 lat żeby sobie powspominac lata młodości

  • Rip Scotty chyba najlepiej brzmi w takich wykonaniach, pięknie wykonany wokal, na miarę młodego wilka! 🙂 pozdro Małolacik, oby tak dalej.

  • Wkurwia mnie to że kazdy pierdolił o nim jak pierwsze nutki wychodziły a teraz pewnie te same osoby liżą jajka w kom xD

  • Kocur totalny 🔥

  • Kocham cie

  • 💔🥵

  • szkoda że da się dać tylko like. piękne wykonanie . Nie da się nie wracać do wspomnien

  • 😎🥺😍

  • Siles ma tak cudowny głos ahhh biedne zasięgi

  • To jest tak dobre, że aż mam ciary jak słucham. Rip Scotty z niecierpliwością czekam na więcej 🔥

  • Ten chłop to złoto 🔥🔥👊🏼❤

  • ❤️

  • Ale siada

  • Czemu każdy się zachwyca scottym, który też zajebiście poleciał, a nikt nie pisze nic o Silesie???

  • Cudo

  • cudo

  • Będzie mainstream

  • ❤️

  • 🌸🌸💎💎💎💎💎💎💎💎✅✅✅✅🍀🍀🍀🍀🌸🌸 *Jezus Chrystus jest Synem Bożym, który umarł i zmartwychwstał, aby dać nam życie wieczne.* *Obiecał również, aby uzdrowić swoje ciało.* *To jest prawdziwa miłość!!!* *(spójrz w niebo i zapytaj Go)*

  • Siles kocurze! 🔥🔥👏👏

  • Kto by chciał feat szpaka daje 👍 zobaczymy ile z was chciało by na tym kawałku szpaka 💪☺️

  • LEEO co za beat * - *

  • Zajebista Nuta ...... kto ma takie same zdanie wali łapeczkę

  • Prosto w serducho!

  • Siles dawaj do GUGU

  • free replay 1:48

  • Kocham❤

  • wychlałem Na kartkę leję cały atrament I palę te słowa, co koją ból

  • No piekne...

  • poczekaj czemu to ma tak mało wyświetleń

    • tez się zastanawiam

  • Zajebista nuta❤🥵

  • KOCUR 🔥🔥Oby tak dalej!

  • Kurwa twój styl w nutkach to złoto🏆 Siles także props

    • Dobra nuta , co tak mało wyświetleń 😵

  • PIĘKNE

  • Przepiękny emocjonalny numer, zajdziesz daleko chłopaku. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

  • Ten moment kiedy wchodzi mocniej bit doprowadza mnie do stanu który jest dla mnie nie zrozumiały ale piękny nutka jest mocna i mocno mnie łapie za serce zrobiłeś kawał dobrej roboty i oby tak dalej trzymaj się❤️

  • Pierwsza twoja nuta która mi się podoba!

  • kozak

  • Jedno pytanie, czemu to ma tak mało wyświetleń? Przecież to jest zajebiste!! Gugu rozpierdala 🖐️🖐️❤️

  • Majstersztyk

  • mam nadzieje ze o scottym bedzie bardzo glosno, zasluguje na to!

  • Ten uczuć kiedy jesteś z Silesem od "Róż" i widzisz jego upadek zasięgowy 🥺

  • LEEO top producent, przepiękny bit

  • Zajebiste

  • Dobra nuta , co tak mało wyświetleń 😵

  • No h

    • Gugu wynocha z YT wszyscy na tym skorzystają wynocha

  • no fajny pop

  • Kurła siedzi to panowie! GUGU4L

  • Ale ten fortepian cudownie brzmi

  • Piękne!

  • Ale ten bit daje przekurwisty klimat

  • No 🖤🖤🖤🖤🖤🖤

  • Osiągniesz dużo scotty pozdro

  • Ale sztos 🔥 słucham w kółko!

  • Mega!!💖✌🏻✌🏻

  • Ale ten fortepian cudownie brzmi

  • on był na teledysku u maty xd

  • 🕷KUKU🕷

  • Złooto 😳❣

  • Ale ten fortepian cudownie brzmi

  • Kiedyś sam wbije tu milion

  • Co za kosmos

  • Kto sprawdził dla refrenu Scottiego?

  • Podoba mi się👍

  • Piękne

  • Siles ty kocie!

  • Super nuta i teledysk. Pozdro ziom

  • Arek Grygo - szacun, czekam na więcej!

  • zajebiste

  • ogromny bump. Kurwaaaaaaaaa

  • 🔥🔥❤️

  • i pomyslec ze chlopak ma 26 lat :O

  • 🔥🔥🔥

  • Chłop chyba nie rozumie powiedzenia "trafiła kosa na kamień". A poza tym średniawka nie wiem czym się podniecacie

  • Rozpierdalasz wszytko!🔥

  • 🤩

  • a gdzie ten hiphop

  • Liczyłem na moc taka jaka była w "Borderline", trochę się zawiodłem xd

  • ja pierdziele, siles😌....

  • Emocje się wylewają,szacun

  • Ale kozak🕷️🔥🔥🔥🔥

  • Piękne to jest

  • Założę się, że co najmniej połowa tu zgromadzonych nie wie o jego nowym tracku "Nad Wisłą"

  • Cudo :D

  • a zaczęło sie od coveru bubbletea...

  • takie se

  • Nie mogę przestać słuchać :HEART:

  • Scotty najlepszy z wilków ❤️