URSUS PIERWSZE ODPALENIE PO 10 LATACH STANIA W STODOLE

Opublikowany 25 lut 2021
SIEMA
Szykuje się ciekawy projekt możliwe że jedyny taki w PL.
Będziecie mieli wpływ na to co się stanie z tym traktorem.
Więcej szczegółów w następnym odcinku na ten temat.
Pozdro!
Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
profesorchris.pl/
Wsparcie działalności Profesora:
patronite.pl/Profesorchris
zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL
Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
warsztat24.com/ KOD RABATOWY: "profesorkris" Pisane razem :)
Instagram:
profesor_chris
Meble warsztatowe których używam
fastservice24.pl

Komentarze

  • Miarka jest wkręcana i chyba dlatego nie chce wyjść

  • Jedyny mechanizator co odpala z klucza płaskiego xd jeszcze parę lat i będzie używał klucza wiolinowego

  • 12 ,30

  • 10 lat stał, 60-tka, paliwo śmierdzi... obstawiam tankowanie na okolicznym macu czy jakiejś budce z frytkami tudzież nocą w fabryce chipsów.

  • Co on chce od tej kabiny ?? ;)

  • Prawie nowa szejdziesiątka a ten marudzi

  • rząd sprzedaje od czterdziestu lat nowe fabryki , stare lasy, złoża naturalne a rolnik ożywienia 40 letni traktor. To jest kurewstwo a nie rząd.

  • Opałem zalana była xD

  • Chrisie, zapomniałeś zrobić test klamki

  • Widzę, że c360 jest jak pokemony dawniej. Każdy z YT chce ją mieć :D Tak dla jasności to profesor uturbiał c330 wtedy, gdy innym się o tym nie śniło :D

  • Jak lubię twoje filmy tak ten mnie wkurwia...

  • Jbc to on tylko odpalił bo to polska maszyna z czasów gdy to były dobre maszyny

  • Błazenada nie mając pojęcia brac się za ciągniki

  • Jak Łyyy.. yy.. jak Inni PLtoolsrzy 🙈😁😂

  • Ale zagadał łoł👌👌

  • Kiedy nastepny odcinek?

  • Drogi Krisie, a gdzie można taki uniwersalny kluczyk kupić?

  • Patrząc obiektywnie, twój vlog z ursusem jest przyjemniejszy dla oka niż M4K i ich "tłusta 60" Oby było więcej takich typu vlogów z ursusem . Pozdrawiam.

  • A alternator przeżył tą jazdę bez aku i wiszącymi kablami?

  • Tym odpalaniem to doktorat zrobiłeś

  • wszyscy teraz 60-tki robią co jest grane

  • 👈👌

  • Widać że laik jeśli chodzi o ciągniki c360 bo każdy kto użytkował to wie że bagnet się odkręca 😂Pozdrowienia Krzysiu o powodzenia

    • Może i tak, ogólnie mam c360 3p i powiedz mi że bagnet wykręca się 😁

  • Jak to co? TURBO

  • niezła ta opowieść o tym, dlaczego traktory są fajne...

  • Widać że się nie zna bagnet ciągnie do siebie zamiast spróbować odkręcić *1.34*

  • Na zasadzie cytatu treść od Prezydenta: "W Stanach Zjednoczonych Sąd Najwyższy odwołał powszechne szczepienia. Bill Gates, amerykański główny specjalista ds. Chorób zakaźnych Fauci i Big Pharma przegrali proces przed Sądem Najwyższym Stanów Zjednoczonych, nie udowadniając, że wszystkie ich szczepionki w ciągu ostatnich 32 lat były bezpieczne dla zdrowia obywateli! Pozew został złożony przez grupę naukowców pod przewodnictwem senatora Kennedy'ego. Robert F. Kennedy Jr .: „Nowej szczepionki COVID należy unikać za wszelką cenę. Pilnie zwracam uwagę na ważne kwestie związane z kolejną szczepionką przeciwko Covid-19. Po raz pierwszy w historii szczepień tzw. Szczepionki mRNA najnowszej generacji bezpośrednio ingerują w materiał genetyczny pacjenta i tym samym zmieniają indywidualny materiał genetyczny, jakim jest manipulacja genetyczna, która była już zakazana i wcześniej uznawana za przestępstwo . SZCZEPIONKA na koronawirusa NIE JEST SZCZEPIONKĄ! UWAGA! Co zawsze było szczepionką? Zawsze był to sam patogen - drobnoustrój lub wirus, który został zabity lub atenuowany, czyli osłabiony - i był wprowadzany do organizmu w celu wytworzenia przeciwciał. Nawet szczepionka na koronawirusa! Wcale nią nie jest! Jest częścią najnowszej grupy mRNA (mRNA) rzekomo „szczepionek” Po wejściu do ludzkiej komórki mRNA przeprogramowuje normalne RNA / DNA, które zaczyna wytwarzać kolejne białko. Oznacza to, że nie ma to nic wspólnego z tradycyjnymi szczepionkami! Oznacza to, że jest to instrument wpływu genetycznego. Broń genowa! Oznacza to, że zamierzali zniszczyć ludzi, a ci, którzy przeżyją, staną się GMO! Po bezprecedensowej szczepionce mRNA zaszczepieni nie będą już w stanie leczyć objawów szczepionki w dodatkowy sposób. Osoby zaszczepione będą musiały pogodzić się z konsekwencjami, ponieważ nie można ich już wyleczyć po prostu usuwając toksyny z ludzkiego organizmu, jak u osoby z wadą genetyczną, taką jak zespół Downa, zespół Klinefeltera, zespół Turnera, genetyczna niewydolność serca , hemofilia, mukowiscydoza, zespół Retta itp.), ponieważ wada genetyczna jest na zawsze! To wyraźnie oznacza: jeśli po szczepieniu mRNA pojawią się objawy szczepienia, ani ja, ani żaden inny terapeuta nie możemy Ci pomóc, ponieważ USZKODZENIA SPOWODOWANE SZCZEPIENIAMI BĘDĄ GENETYCZNIE nieodwracalne." pltools.info/it/qa9tqrGYqJGArrw/wideo

  • sterownik silnika OMG

  • Spiknęli się .. moda na ciągniki u wszystkich ... jeszcze tylko AutoChallenge musi coś sobie ściągnąć bo na razie miał skok w bok na wózek widłowy - i będzie nowy trend w Polsce. "Ciągnik... kupiłem czarny ciągnik..."

  • Paaaanie, z tej blachy niejednego passata by połatał...

  • A ten Ursus to katalizator miał profesorze ?

    • @Profesor Chris Profesorze, polecisz jakieś firmy z Łodzi robiące antykorozję?

    • nieeeee na prawde nie miał go NIE KŁAMIEEEE!!!!!

  • Sprzęt nie do zarżnięcia :P

  • Musisz odwalić coś podobnego :D pltools.info/it/b7GBzZRttLGesbA/wideo

  • To paliwo to na olej opalowy wyglada, takie czerwone.

  • Jazda na opale. Pozdrawiam

  • Pewnie olej opałowy a nie ropa

  • 17:07 tylko wydech mnie tu nakameruj ;)

  • Ale złom

  • Mariusz, dzięki za nagrywanie!

  • Jak to nie 60 tylko 40

  • A kiedy film z mb trak

  • he jak dzieci uradowane

  • W ogóle ten Ursus to jakiś stareńki rocznik, kabina typu "orzeszek", tłumik prostokąt, napisy na masce farbą od szablonu malowane. Pssst, a to co z baku spuściłeś Chrisie to nie wygląda przypadkiem jak olej opałowy? 😂😂 Kolor się zgadza 😂

  • Oryginalny lakier i w taki powinien być zrewitalizowany- w oryginał- tak go widzę hehe

  • Widzę teselka TAm stoi

  • 6:22 może "zleżały" opał hehe na opale też da się jeździć😉

  • Jak to co z Ursusem - chiptuning 😁 sprawdź ciśnienie, wał panewki a jak jest wszystko git to zapierdziel turbinę, filtr stożkowy, splanuj głowice rozwierc gniazda i może jakiś agresywny wałek - jak nie ma takiego to jaki problem zrobic - chris potrafi wszystko może dodatkowo jakaś chłodnica oleju itd... w starej motoryzacji drzemie moc nie z tej ziemi trzeba tylko pomoc się jej uwolnić... 😁😁😁😁

  • W cenie taki sprzet

  • Czyżby się szykowało jakiś mały challange z tłustą 60tką od Micha ? :)

  • Zrobicie i zamierzacie sprzedać? To bardzo dobry ciągnik.

  • Musisz wymienić olej na sam pszut.

  • Ja bym go zostawil bez kabiny

  • 👉

  • Krisserrino! Ty nawet ja Órsós odpalasz to emocje jak na drifcie w Japonii!

  • Nie ma to jak Polski warsztat, z jednej strony tesla z drugiej ursus, spoko nawet :D

  • 15:05 odpalił jeszcze na tym starym dziesięcioletnim hehe u wujka był taki traktorek a co do biegów 16:20 to też nigdy nie wiedziałem, a wujek mi nigdy nie mówił a jak kazał gdzieś podjechać to zawsze wrzucałem na środku do góry, tam gdzie tak najbardziej wygniecione, więc pewnie najwięcej używany :) to chyba trójka jest

  • Moce od Wadera z ropki musi dostać .

  • taki ursus to może być i sto lat nieodpalany i pewnie bedzie działał... ;) a jaki masz sposób na ożywienie starych akumulatorów?

  • To jest paliwo Ale tak zwany opał stosowany do ogrzewania he he Chodź kiedyś na tym jeżdżono z powodów ekonomicznych bo było dużo tańsze he he

  • Agonalnej kabiny panie nie widziałeś 🤣

  • Ciapek lepszy niż mercedes :))))))))))))

  • To co było w zbiorniku to opał

  • to czerwone wygląda jak olej opałowy ;)

  • Oj w tych ursusach to miarke się odkreca

  • Widac po twarzy że ze zdrowiem u ciebie nie najlepiej

  • podkręć mu na pompie bo ma ze 12 kunia XD

  • Bo dla chłopaków z wielkiej metropolii trzeba najpierw pokazać jak się jeździ ursusem XD

  • wylacz biegi polowe i wlacz drogowe

  • 2 akumulatory 6v myślę że 1 12 dała by radę

  • tunning Ursusa

  • zamiast ropy była oranżada ;) w pewnym okresie popularny zamiennik

  • Ile byś Chrisie chciał za to cacko? Hę?

  • Chrisie!‐OMG.Odpiąłeś aku od pracującego alternatora?😯😲😳😅

  • Wysłał byś tylnią szybę od kabiny 😉 fajnie by było pozdro

  • To jest kabina puszka

  • 10 lat w stodole włączasz filmik a tam stoi na podwórku

  • Ile chcesz za nia byl bym chetny

  • Kurła to się wyklepie, trochę szpachli się da i bedzie git.

  • Serwisowany w ASO bezwypadkowy garażowany

  • "żonka nie wkurwiała" 🤣🤣🤣.Oby nie oglądała hyhy, bo będziesz jak driftowiec, latał na ręcznym 😀

  • Filtry paliwa do wymiany

  • Traktory rządzą. Nie bez powodu największy kanał na polskim PLtools to kanał o traktorach 🚜😆

  • Silnik w tym ursusiku jest w lepszym stanie niż nie jeden (po remoncie) na olx. Tylko lekki dymek na początku a później ani grama.

  • Czyli wychodzi na to że ta 60 tka to najlepszy sprzęt na placu.:) hihihi

  • Jak dla mnie to jest Ursus c 4011, przerobiony na c 360 widać po mocowaiu kolumny kierowniczej

  • A ręczny spuszczony? xD

  • 21:20 - poszedł jak przecinak..

  • Miarkę oleju się wykręca.

  • Kurwa nie ma mocy bo on na jedynce jechał

  • To traktor Genka z Plutycz?

  • Co dalej z ursusem? Jak to co- remont silnika, montaż turbo+cooler, pompa wtryskowa na większych tłoczkach, i oczywiście dołożona oś z napędem. I ja to jeszcze bym sobie życzył siedzenie z pneumatyką. A jak już będzie gotowy, założyć kapelusz z dużym rondem i zrobić wywóz obornika tak by sąsiedzi podziwiali.

  • Kocham dźwięk tego silnika. Zwykle znaczy to, że jest wiosna i taki specyficzny klimat na wsi😃. Najlepsze wspomnienia.

  • Ja jak kupowałem ostrowka stał 15 lat tylko paliwo wlaliśmy i podpompowalismy za 2 razem zagadał

  • Chris naoglądał się handlarzy z TVN Turbo i sam chce swoją 60-siątke opchnąć za 18 kafli XD

  • Całą mechanike pokazuj co sie dzieje jak działa jak sobie ludzie radzą z naprawami bądz z nami!!!!!!!

  • Wyciągnąć Dętki i i na lato nad Bałtyk jak znalazł, w oponach przed biurem zrobisz sobie kwietniki. Ale co zrobić z resztą?

  • Napis jest moze C-360 ale to jest Ursus C-355

  • Krisie, jak nic nie mowisz przez chwile to slychac takie chrum chrum.Co to jest?

  • a opony nowe

  • 9:25 kurła panie tuż to zaprojektowane żeby rąk nie urwało