GTA V - POLICJA vs Z艁ODZIEJE 3! #1 馃憖

Opublikowany 9 maj 2021
馃殧Perspektywa u @Ospanno - pltools.info/it/l3yyzriBk7Fp0s4/wideo
馃憰SKLEP TK! : teamkaluch.pl
馃摲INSTA - kaluch_
3锔忊儯 WBIJAMY 3 MILIONY: pltools.info?s...

Policja vs Z艂odzieje sezon 3!
Kaluch i Ospanno w roli z艂odziej贸w, ekipa w roli policjant贸w.
Je艣li zostaniemy z艂apani - sezon si臋 ko艅czy!
呕eby jednak do tego nie dosz艂o wprowadzamy kilka istotnych zmian.
Mo偶emy co odcinek zmienia膰 kryj贸wk臋, mo偶emy zmienia膰 to偶samo艣膰, a policja nie mo偶e nas zatrzyma膰 bez jasnych dowod贸w pope艂nienia przest臋pstwa.
Str贸偶e prawa zostaj膮 podzieleni na dwie klasy.
Zwyk艂y policjant patroluj膮cy a tak偶e detektyw, kt贸ry mo偶e 艣ledzi膰 nasze ruchy i zbiera膰 na nas dowody. Im wi臋cej kasy ukradniemy tym co raz to lepsze jednostki b臋d膮 do艂膮cza膰 do policji.
Zosta艂y dodane nowe napady - napad na salon samochodowy, Cassino - z ka偶dym odcinkiem b臋dzie ich co raz wi臋cej. Gdy jeden z nas padnie - jest szansa 偶eby go uleczy膰 - nale偶y zawie艣膰 go do specjalnego miejsca.
Odcinek si臋 ko艅czy, gdy dwie osoby s膮 bezpieczne w dziupli.
Jak my艣licie ile odcink贸w uda nam si臋 prze偶y膰?
Ogl膮dajcie nowy sezon, 偶eby si臋 przekona膰!

馃憖 Z艁ODZIEJE
- mog膮 zmienia膰 lokacje
- mog膮 zmienia膰 to偶samo艣膰
- jak padn膮 to koniec sezonu
- kradzie偶 auta - info policja

馃殧POLICJA
- Z biegiem czasu upgrade鈥檜je jednostki (swat, detektyw, fbi)
Pr贸g 1 (do 75k) - policjant, detektyw
Pr贸g 2 (do 200k) - policjant, detektyw, medyk policyjny
Pr贸g 3 (do 400k) - policjant, detektyw, medyk policyjny, swat
- pracuje sobie (patrole, fotoradary etc)
- nie przyst臋puje do akcji, dop贸ki nie ma zbitych dowod贸w
- je艣li oberwie, odpada z odcinka (w kolejnym ju偶 gra)


馃挵RODZAJE NAPAD脫W:
- salon samochodowy
- banki
- sklepy
- jubiler
- casino
- bankomat
- lombank

Komentarze

  • Xd

  • O_o

  • Ale mnie d艂ugo nie by艂o kurde szkoda

  • Super odcinek ten

  • Fj

  • Jestem czad z rosji

  • Ten sezon jest ustawiany czy bie

  • Tak a jak my nie chcemy wiadomo 偶e chcemy馃え馃挋

  • Xd

  • 5

  • oby艣 uciek艂 z wi臋zienia :(

  • 69

  • 00:00 OBY SERIA SIE NIE SKO艃CZY艁A NIE OGL膭DA艁EM

  • Mowi sie kontra a nie wersus

  • 3

  • tyle przerzyjecie 10000000000000000000000000000000000000000000000000000

  • Zr贸b 4馃ズ

  • Ej a jakby tak doda膰 do tej serii pods艂uch 偶e policjanci mog膮 w dziupli na przyk艂ad w jakiej艣 torbie albo w aucie i inne r贸偶ne zastosowania to taki m贸j pomys艂 a to tak jakby mo偶ecie zdj膮膰 i to zajmuje np 10sek i t膮 funkcj臋 maj膮 tylko detektywi i mo偶na by by艂o gdzie indziej montowa膰 w uchu itp

  • Je艣li jaki艣 samoch贸d lub motor stoi w miejscu i nie 艣wiec膮艂 mu si臋 tylne 艣wiat艂a to jest to gracz poniewa偶 npcetom podczas postoju lampy si臋 艣wiec膮 taka ciekawostka mo偶e si臋 wam przyda膰

  • jak zagra膰 takie multiplayer i moc napada膰 na statki?

  • Kaluch przejechal obok Ospka a ten krzyczy "osiris nieoznakowany"

  • 馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶

  • Czemu osoba gdy zatrzyma艂a malucha nie poprosi艂a o papiery i prawo馃う鈥嶁檪锔

  • 3:17 a to kto Grendy ?

  • mo偶e kryj贸wka w paleto bo miasto spalone

  • 14:53 ch艂op detektyw

  • pov:wchodzisz do warsztatu i milion policji

  • Mordo

  • D艂ugo czeka艂em i si臋 doczeka艂em dzk kaluch

  • Kaluch to Dziki

  • Elo

  • nowy odcinek szybko

  • Myszka nie dorzyje 3

  • Niech Ospano Pojedzie do palette I obrobi bank a Kaluch 5 minut puzniej bank w Los Santos

  • Kaluch nagrai koleiny odcinek policia vs z艂odzeie mo偶na zrobi膰 napad na sklep z broniou

  • Kaluch mo偶e 4 sezon b臋dzie w liberti city

  • 14:50 B艂a偶ej bomba xdddd

  • Nagraj to w minecraft pLz

  • Tego go艣cia co ci m贸wi艂 to mo偶esz naprawi膰 poprzez wy艂膮czenie czatu g艂osowego i w艂膮czenie

  • Ospano pyta艂e艣 czy jaki艣 widz nie da wam lokacji kupna lewego dokumentu mo偶e na deptaku albo pod hat膮 maikela

  • +1

  • Nowe dowody mo偶ecie kupici u lestera

  • Siema

  • zarombiste

  • Kaluch jestem fanem kiedy b臋dzie 4 sezon policja vs z艂odzieje

  • Zagraj w GTA RP fivem

  • takie 100 odc xddd

  • Wow! Kaluch powiedzia艂 przyjacielu! Czy偶by Challenge nie m贸w "Stary"?

  • A perspektywa ekipy!

  • Dawaj dalej ja czekam

  • Jak mnie wkurwia ten g艂os ospanego馃槀

  • Ooo wkoncu napad na kasyno! Moj pomysl z 1 odcinka

  • Ej a mo偶e dodacie 偶e mo偶na dosta膰 kas臋 w艂amuj膮c si臋 do villi

  • baza u lostuwpszy lot nisku

    • wracaj sie polskiego uczyc

    • Naucz si臋 pisa膰

  • muj idol to ty

  • 3 odzcinki

  • kiedy w prawdziwym 偶yciu nie kierunkowskaz贸w ale w policja i z艂odzieje tak

  • Sezon 3 odc 2

  • Kaluch kiedy nowy odc z policia vs zlodzeje?

  • jestem nowy siemka

  • Like

  • Kaluch te g艂osy to m贸g艂y dochodzi膰 z tego bia艂ego samochodu kt贸ry jecha艂 za tob膮

  • Mega podoba mi si臋 3 sezon oby tak dalej ch艂opaki

  • Ja jusz nie mog臋 si臋 doczeka膰 napadu na casino

  • Wszystki

  • On na pewno nie wie 偶e to Kaluch jak go kontroluje?!????!?!?!?!!

  • samochud kt贸ry ukrad艂e艣 to orisis nie zetorno

    • wlasnie xD, czemu on pomyslal ze to zentorno

  • 2 cz臋艣膰 !!!!!馃挀鉁煉撯湪馃挀鉁煉

  • kaluch mo偶esz zrobi膰 skryp 偶eby mo偶na by艂o z kupi膰 nowy dow贸d za 2k w hangarze na lotnisku albo na g艂贸wnym albo na sendy shors

  • Wiem 偶e troch臋 p贸藕no pisze ale za 300k dolar贸w mo偶ecie sobie kupi膰 na 2 odcinki koleg臋 taki m贸j autorski pomys艂

  • Nare艣cie policja vs z艂odzieje

  • dajcie nast臋pn膮 baze w budzie trewora.

  • 3:42 tabliczka L.S.P.D

  • Czyli 2 odcinek koniec sezonu ?

  • Kiedy gdzie smenczur

  • Kaluch na tego osirisa raz zentorno raz turismo

  • Nie klikaj f Chalenge

  • To jest najlepsze 馃構

  • Fanowskie Intro Kaluch pltools.info/it/qpqRpZSJzo9k2bw/wideo

  • Super s膮 te odcinki r贸b wi臋cej odcink贸w

  • dobry kontent fajny pomys艂

  • do 7 sezonu

  • Jara Franklina dziupla

  • Wida膰 偶e ustawione wszystko

  • 1 sezon by艂 najlepszy

  • ale emocje

  • Kaluch i Ospek>>>>>>>Kaluch i Sheo

  • Czemu ospanno ma skina sergiusza

  • Daje suba innego konta

  • W czerwonym pi臋trowym gara偶u w centrum respi si臋 czasami zentorno

  • 22.13 drivemistrz xd

  • POLICJA VS Z艁ODZIEJE PRZECHODZI NA GTA ROLEPLAY

  • Gdy jest ci smutno ,gdy ci 藕le ,obejrzyj kalucha usmiechniesz si臋

  • B

  • Also 100

  • Also sezon 15

  • 馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬馃挬

  • moim zdaniem powinno byc tak ze macie 3 zycia tracicie 1 jak was zlapia 1 raz was zlapia-nie ma odc przez 1 tydzien bo siedzicie w pace 2 raz was zlapia- nie ma odc przez 2 tygodnie 3 raz- seria sie konczy za kazdym razem zabieraja wam 3/4 skradzionej kasy w danym odc :)

  • 17:45 Zentorno XDDD

  • CZEKAM NA 2 ODC